  • 1. Data: 2002-10-07 19:16:16
    Temat: Jaki VAT ???
    Od: "wojsob" <w...@w...pl>

    Witam !!!

    Jaki obowiazuje VAT na czesci do skladania komputerow ???

    Dzieki i Pozdrawiam: wojsob

  • 2. Data: 2002-10-07 22:23:52
    Temat: Re: Jaki VAT ???
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Coś koło 22% ale sprawdzę. Tyle tych stawek że trudno się połapać. No bo w
    sumie to już przesada. 0,3,7,12,17,22

    Macio

  • 3. Data: 2002-10-08 14:08:47
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Coś koło 22% ale sprawdzę. Tyle tych stawek że trudno się połapać. No bo w
    > sumie to już przesada. 0,3,7,12,17,22

    O k.....! Jakie 17?

  • 4. Data: 2002-10-08 22:47:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 8 Oct 2002 16:08:47 +0200), Sławomir
    Dąbrowski <s...@s...pl> był(a) napisał(a):

    >O k.....! Jakie 17?

    siedemnaście miał lat
    nazywał ciebie...

    A może

    Ty miałaś wtedy
    siedemnaście lat dziewczyno,
    rzucałaś na mnie niespokojnych spojżeń moc...

    Kuna wiecie, że jak się poznalim z moją obecną żoną to właśnie miała
    17 lat... A ja dwadzieścia, młodzian byłem. A tereaz człowiek się
    posunął w latach...

    Ech, na wspominki mi się zebrało...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert