  • 1. Data: 2002-12-09 13:27:58
    Temat: SWW usługa dostepowa
    Od: "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Witam Grupowiczów .
    Jaki jest symbol SWW usługi dostępu do internetu 7% VAT.

  • 2. Data: 2002-12-09 16:12:31
    Temat: Re: SWW usługa dostepowa
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Jaki jest symbol SWW usługi dostępu do internetu 7% VAT.

    Nie odpowiem Ci na to,
    ale chcialbym spytac, czy to prawda, ze na fakturę za usługi
    nie wpisuje się SWW tylko PKWiU (np. 92.40.10).

    Latet

  • 3. Data: 2002-12-09 16:18:20
    Od: "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie odpowiem Ci na to,
    > ale chcialbym spytac, czy to prawda, ze na fakturę za usługi
    > nie wpisuje się SWW tylko PKWiU (np. 92.40.10).

    Słyszałem że na 7 % VAT musi być SWW.Jeżeli jest inaczej to proszę o
    podpowiedzi.

    Robert Kurkiewicz

  • 4. Data: 2002-12-09 16:56:24
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Słyszałem że na 7 % VAT musi być SWW.Jeżeli jest inaczej to proszę o
    > podpowiedzi.

    Na VAT 22% nie musi byc kodu uslugi.
    Na inne stawki VAT - musi.

    Ktos z tej grupy dyskusyjnej pisal mi, ze dla usług mozna stosowac
    po prostu PKWiU, a dla towarów trzeba SWW.
    A od nowgo roku bedzie juz tylko PKWiU.

    Mam nadzieje, ze to prawda.

    Latet

  • 5. Data: 2002-12-09 17:37:54
    Od: "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    A co to jest PKWiW (np 92.40.10) ?

  • 6. Data: 2002-12-09 18:38:20
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:at2kfs$4n0$1@news2.ipartners.pl...
    > A co to jest PKWiW (np 92.40.10) ?
    Latet napisał > > A od nowgo roku bedzie juz tylko PKWiU a nie PKWiW

    Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług

    Sark

  • 7. Data: 2002-12-10 07:53:15
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Witam Grupowiczów .
    > Jaki jest symbol SWW usługi dostępu do internetu 7% VAT.

    64.2, zreszta sprawdz w zalaczniku do ustawy o VAT

    M.

  • 8. Data: 2002-12-10 10:59:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Dec 2002, Maciej Bebenek wrote:

    >+ Użytkownik "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl> [...]
    >+ > Jaki jest symbol SWW usługi dostępu do internetu 7% VAT.
    >+
    >+ 64.2, zreszta sprawdz w zalaczniku do ustawy o VAT

    Przyznam że kiedy wczoraj widziałem posta, to pierwsze co
    zrobiłem - to wyciągnąłem fakturę z TPSA :)
    Wynika z niej że:
    - 64.2 to symbol PKWIU (rozumiem że SWW nie powinno mieć zastosowania ?)
    - wszystkie usługi (abonament, impulsy, SDI...) niezależnie
    czy podlegają pod 22% czy 7% VAT mają ten sam kod.

    Spodziewałem się (i nadal spodziewam) że ktoś coś wyjaśni:
    jak to jest że *ten sam kod* jest przypisany usługom o różnej
    stawce VAT ? A może inaczej - po co podawać kod PKWIU który
    *nie określa* że dana usługa podlega pod 7% VAT ?

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (zazwyczaj 22%-owy !)

  • 9. Data: 2002-12-10 13:25:03
    Od: "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Znalazłem już KWiU 64.20.17

    dzięki

  • 10. Data: 2002-12-10 13:49:33
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > stawce VAT ? A może inaczej - po co podawać kod PKWIU który
    > *nie określa* że dana usługa podlega pod 7% VAT ?

    To tylko swiadczy o tym, jaki porzadek panuje w naszym kochanym prawodawstwie :-(

    Glowe bym dal, ze w poprzedniej wersji ustawy bylo JAWNIE napisane 64.2 ... Zginelo,
    wyparowalo.. Byc moze tzw.
    ustawodawca tez nie wie, jaki to numerek
    :-)

    M..