  • 11. Data: 2004-12-30 12:47:53
    Temat: Re: Ulgi remontowe
    Od: Mariusz <m...@p...onet.pl>

    bo napisał(a):

    > Mariusz wrote:
    >
    > [...]
    >>

    > Nic sie nei zmienilo.
    >
    > Zarowno wtedy jak i dzis to, co mowi mla Pani z US
    > niejest zrodlem prawa w polsce.
    > Od nowego roku zmieni sie tyle, ze moze pan wystapic na pismie o opinie do
    > US i ta bedzie juz dla organow podatkowych wiazaca.
    >
    > Boguslaw

    Dla laika podatkowego jakim jestem mila Pani w US jest wiarygodnym
    zrodlem informacji. BO jak nie ona to kto?

    DZieki za odpowiedz

    Mariusz

  • 12. Data: 2004-12-30 12:49:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Dec 2004, Mariusz wrote:
    [...]
    > + No wlasnie jak to jest:
    > +
    > + - pol roku temu dzwonie do US w moim miescie i pytam:

    ...dajesz groups.googlowi pytanie "ustne" w grupie "*.podatki" i już
    wiesz co o tym myśleć :)

    > + - po dzisiejszej lekturze p.s.p.p dzwonie ponownie i pytam mila Pania:
    [...]
    > + Czy cos sie zmienilo?

    Nie, doczytali ;)
    Może grupę czytają ? ;) (ale raczej GP/RP czy prędzej
    wyjaśnienia MF i własne URZĘDOWE odpowiedzi :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2004-12-30 13:39:43
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > A ktoś się zarzekał ? ;)

    Zdecydowanie tak.
    Prasa, mf itd

  • 14. Data: 2004-12-30 13:49:31
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 12/30/2004 2:39 PM, Użytkownik Cavallino napisał:

    > wiadomości news:

    > Zdecydowanie tak.
    > Prasa, mf itd

    Może jakaś strachy były *przed* ujawnieniem tekstu nowelizacji ale na
    pewno nie po jej uchwaleniu. Wystarczy przeczytać przepisy wprowadzające
    zmiany do ustawy o pdof.

    --
    gefragt