  • 1. Data: 2006-04-27 21:58:40
    Temat: kto mi powie jak mam płacić ten podatek ??
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Najem powierzchni reklamowej stron www. Dochody spore, powyżej kwoty wolnej
    od podatku. Kiedy mam płacić ? Bo słyszałem różne wersje

    przykład 1
    w styczniu dostaje 600$
    w lutym dostaje 600$
    w marcu do 20 płacę 19% od tej kwoty która przekracza kwotę wolną już
    zarobioną w tym roku czyli 600$x2=1200x~3,00= 3600-kwota_wolna_od_podatku
    i dalej już w każdym miesiącu płacę od całej kwoty którą uzyskam

    przykład 2
    w styczniu dostaje 600$
    do 20 lutego płace 19%
    w lutym dostaje 600$
    do 20 marca płacę..
    itd

    oczywiście dochód z zagranicy, rozliczany na pit 53 ..

  • 2. Data: 2006-05-14 09:51:16
    Temat: Re: kto mi powie jak mam płacić ten podatek ??
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Apr 2006 23:58:40 +0200, Damian napisał(a):

    > Najem powierzchni reklamowej stron www. Dochody spore, powyżej kwoty wolnej
    > od podatku. Kiedy mam płacić ? Bo słyszałem różne wersje

    moim zdaniem trzeba wpłacac zaliczkę na podatek i pilnować momentu, kiedy
    przekroczysz próg wyższego podatku;

    Natomiast ja się zapytam, czy do takiej działalności potrzebne jest
    zgłoszenie DG ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl

  • 3. Data: 2006-05-15 07:28:28
    Od: Muriel <m...@g...eer.inv>

    Damian wrote:

    > Najem powierzchni reklamowej stron www. Dochody spore, powyżej kwoty
    > wolnej od podatku.

    Czyzby AdSense? Jezlei tak, to poczytaj opinie doradcy podatkowego (nie
    przpisze tu bo zajmuje kilka stron) dolaczana za darmo do tego e-booka:
    http://www.arystoteles.pl/google-adsense.php