  • 1. Data: 2003-07-18 15:11:26
    Temat: odliczenia podatkowe za okna
    Od: "Joanna K" <j...@m...pl>

    Witam!
    MOja mama dostaje emeryturę ok- 1600 zł brutto miesiącznie. Chce założyć
    nowe okna w domu, który jest jej wyłączną własnością. Tylko ona jest
    zameldowana w tym domu. Koszt okien z motażem to około 7 tyś brutto. Ile,
    przez ile lat i w jaki sposób może sobie odliczyć od podatku od wydanej
    kwoty na wymianę okien

    serdecznie pozdrawiam
    Joanna K

  • 2. Data: 2003-07-18 19:09:30
    Temat: Re: odliczenia podatkowe za okna
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Joanna K" <j...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > zameldowana w tym domu. Koszt okien z motażem to około 7 tyś brutto. Ile,
    > przez ile lat i w jaki sposób może sobie odliczyć od podatku od wydanej

    podejrzewam że zapłaconego podatku nie będzie tak dużo, a rozliczać wydatki
    na remont tylko w tym roku, w którym się je poniosło, więc lepiej wymieniać
    po kilka okien co roku, tak żeby wykorzystywać cały zapłacony podatek (w
    ramach obowiązujących limitów oczywiście) przez kilka lat.

    pzdr
    Magda

  • 3. Data: 2003-07-22 23:11:20
    Od: "Yennifer" <y...@a...p>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > po kilka okien co roku, tak żeby wykorzystywać cały zapłacony podatek (w
    > ramach obowiązujących limitów oczywiście) przez kilka lat.

    Chyba nie tak ....
    Przeciez nieodliczona czesc wydatkow przechodzi na rok nastepny...

    pozdr Yenn

  • 4. Data: 2003-07-23 06:22:02
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > po kilka okien co roku, tak żeby wykorzystywać cały zapłacony podatek (w
    > ramach obowiązujących limitów oczywiście) przez kilka lat.

    czyli wymienić okna np. w 2004? czy aby na pewno będzie można?