  • 1. Data: 2004-02-10 10:50:57
    Temat: ryczalt za samochod
    Od: Daniel Jakubowski <a...@S...com.pl>

    przegladalem grupe ale nie znalazlem na moje pytanie odpowiedzi

    Ile wynosi ryczalt za kozystanie z samochodu prywatnego o pojemnosci powyzej
    900 cm3, uzywanego do celow sluzbowych przez wlasciciela firmy w br. roku ?

    Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl

  • 2. Data: 2004-02-10 11:08:29
    Temat: Re: ryczalt za samochod
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Daniel Jakubowski napisał:

    > przegladalem grupe ale nie znalazlem na moje pytanie odpowiedzi
    >
    > Ile wynosi ryczalt za kozystanie z samochodu prywatnego o pojemnosci powyzej
    > 900 cm3, uzywanego do celow sluzbowych przez wlasciciela firmy w br. roku ?

    Dla osób prowadzących DG nie ma ryczałtów. I nie było jak sięgam pamięcią.
    Ryczałty sa tylko dla pracowników.

    Przedsiębiorca wszystko rozlicza kilometrówką.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-10 11:21:48
    Od: "Irro" <Z...@n...pl>

    roku ?

    > Dla osób prowadzących DG nie ma ryczałtów. I nie było jak sięgam pamięcią.
    > Ryczałty sa tylko dla pracowników.
    >
    > Przedsiębiorca wszystko rozlicza kilometrówką.

    i uwaga, od 1.marca nowe stawki.

    Irro

  • 4. Data: 2004-02-10 11:26:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Irro,

    Tuesday, February 10, 2004, 12:21:48 PM, you wrote:

    [...]

    > i uwaga, od 1.marca nowe stawki.

    Gdzie je można znaleźć?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2004-02-11 07:40:34
    Od: Daniel Jakubowski <a...@S...com.pl>

    Maddy napisal(a):

    > Przedsiębiorca wszystko rozlicza kilometrówką.

    ale jaka jest stawka za 1 km od 1 stycznia br ?
    czy sie cos zmienilo ?

    Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl

  • 6. Data: 2004-02-11 09:36:18
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Daniel Jakubowski wrote:

    > ale jaka jest stawka za 1 km od 1 stycznia br ?
    > czy sie cos zmienilo ?

    A OD KAD sie zmienilo ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-02-12 07:46:29
    Od: Daniel Jakubowski <a...@S...com.pl>

    bosz napisal(a):

    > A OD KAD sie zmienilo ?

    wiec sie nie zmienilo, ok dzieki !

    mam jeszcze jedno pytanie:

    czy przy prowadzeniu ewidencji przebiegu pojazdu, nalezy obowiazkowo
    wykazywac koszty eksploatacji pojazdu samochodowego ?

    Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl