  • 1. Data: 2009-09-13 18:40:00
    Temat: zmniejszenie podatku od osoby fizycznej
    Od: <d...@g...pl>

    Jak zmniejszyć podatek od osoby fizycznej za rok 2009, aby zejść w niższy
    próg?
    Czy jakiś zkup nieruchomości?
    Hm?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2009-09-13 18:48:01
    Temat: Re: zmniejszenie podatku od osoby fizycznej
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 20:40:00 +0200, dr_indy napisał(a):

    > Jak zmniejszyae podatek od osoby fizycznej za rok 2009, aby zej?ae w
    > ni?szy próg?
    > Czy jaki? zkup nieruchomo?ci?

    Wziąć urlop bezpłatny / zawiesić działalność gospodarczą.

  • 3. Data: 2009-09-13 18:59:57
    Od: <d...@g...pl>

    > Wziąć urlop bezpłatny / zawiesić działalność gospodarczą.

    Nie zrozumieliśmy się :) Chcę pracować, ale nie dzielić się ;)

  • 4. Data: 2009-09-13 19:36:38
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak zmniejszyć podatek od osoby fizycznej za rok 2009, aby zejść w niższy
    > próg?
    > Czy jakiś zkup nieruchomości?

    raczej ruchomości - ożeń się...

  • 5. Data: 2009-09-13 19:38:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ianus wrote:

    > raczej ruchomości - ożeń się...

    za poźno

  • 6. Data: 2009-09-13 19:39:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    d...@g...pl wrote:
    > Jak zmniejszyae podatek od osoby fizycznej za rok 2009, aby zej?ae w ni?szy
    > próg?
    > Czy jaki? zkup nieruchomo?ci?
    > Hm?

    zwróć kasę skąd dostałeś, nie bedzie dochodu.

  • 7. Data: 2009-09-13 20:30:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Jak zmniejszyć podatek od osoby fizycznej za rok 2009, aby zejść w
    > niższy próg?
    > Czy jakiś zkup nieruchomości?

    Mogę wyświadczyć usługę zmniejszenia podatku.
    Cena do uzgodnienia.