  • 1. Data: 2003-01-02 12:40:12
    Temat: kiedy vat, kiedy przychod?
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    Zastanawiam sie nad nastepujaca sprawa: uslugi wykonuje np: w m-cu wrzesniu,
    ale odbior prac mam dopiero 2 pazdziernika.
    Fakture za uslugi moge wystawic dopiero po odbiorze czyli z data 2
    pazdziernika.
    Do przychodow, ktorego miesiaca powinnam zaksiegowac te fv wrzesnia czy
    pazdziernika?
    W deklaracji Vat-7 za 09 czy 10 powinnam wykazac vat nalezny?
    Bede bardzo wdzieczna za wszystkie odpowiedzi.
    pozdrawiam Kinga

  • 2. Data: 2003-01-02 12:50:08
    Temat: Re: kiedy vat, kiedy przychod?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pazdziernika?
    > W deklaracji Vat-7 za 09 czy 10 powinnam wykazac vat nalezny?
    > Bede bardzo wdzieczna za wszystkie odpowiedzi.

    Moim zdaniem obowiazek podatkowy powstaje w chwili wystawienia FV
    nie pozniej niz 7 dni od "dokonania sprzedarzy" (chyba, ze nastapia
    szczegolne przypadki powstania
    obowiazku podatkowego).
    Na moj rozumek, to sprzedaz nastepuje w chwili odbioru wykonanej uslugi....
    wiec w pazdzierniku.

    Boguslaw