  • 1. Data: 2003-06-08 21:51:50
    Temat: zakup akcji i udziałów
    Od: "stefan" <m...@w...pl>

    witam,

    mam pytanie - czy zakup akcji lub udziałów innej spolki, przez spolke z o.o.
    moze zmniejszyc podstawe opodatkowania czy tez tego typu inwestycje dokonuje
    sie z dochodu po opodatkowaniu? co jezeli kupie akcje ktorych wartosc
    spadnie i na tym strace przy sprzedazy? dziekuje za wszelkie sugestie.
    Link lub nr Dziennika Ustaw mile widziany.

    pozdr. s.

  • 2. Data: 2003-06-09 16:20:52
    Temat: Re: zakup akcji i udziałów
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "stefan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > mam pytanie - czy zakup akcji lub udziałów innej spolki, przez spolke z
    o.o.
    > moze zmniejszyc podstawe opodatkowania

    IMHO nie moze w momencie zakupu.

    > czy tez tego typu inwestycje dokonuje
    > sie z dochodu po opodatkowaniu?

    To nie ma znaczenia.

    > co jezeli kupie akcje ktorych wartosc
    > spadnie i na tym strace przy sprzedazy?

    Masz strate.

    > dziekuje za wszelkie sugestie.
    > Link lub nr Dziennika Ustaw mile widziany.

    Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych.

    Karol