  • 1. Data: 2004-01-17 17:08:51
    Temat: BEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !!
    Od: "Paweł Czerwiński" <p...@a...pl>

    Witam
    Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego czasu
    i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne około
    trzech minut.
    Za okazanie zrozumienia, życzliwość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.
    Pozdrawiam

    Paweł Czerwiński

    http://www.bezrobociepl.republika.pl/ankieta.html

    strona główna witryny Bezrobocie w Polsce Przyczyny i Skutki
    http://www.bezrobociepl.republika.pl

  • 2. Data: 2004-01-17 19:05:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Jan 2004, Paweł Czerwiński wrote:

    >+ Witam
    >+ Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce.

    ...i spodziewasz się tu większej ilości bezrobotnych. Acha !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-01-18 16:27:03
    Od: "Kamila" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł Czerwiński" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    > przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne

    Ankieta moze i fajnie wyglada, szkoda tylko ze zadnych sensownych informacji
    za jej pomoca sie nie zbierze (a juz na pewno nie wowczas, gdy na jej
    wypelninie poswieci sie zaledwie 3 minuty). Jak juz sie decydujemy sami
    ulozyc ankiete (zamiast w ramach przeciwdzialania bezrobociu zlecic to np.
    bezrobotnemu absolwentowi marketingu :-)) to moze warto siegnac po fachowa
    literature z tego zakresu - wbrew pozorom ankiet nie uklada sie wedle
    wlasnego widzimisie, obowiazuja pewne zasady.
    Przepraszam za niewykazanie zrozumienia

    Pzd.
    Kamila