  • 11. Data: 2004-04-10 14:31:45
    Temat: Re: Leasing po 19 kwietnia! a odliczenie vat od samochodu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Maddy m...@e...com.pl ...

    > Zapisz sobie takie wzorek:
    > 357kg + {68 x [ilośc miejsc razem z kierowcą]) = ładwoność dla celów VAT

    Mam Mercedesa Busa o ładowności 800 kilo, 3 osobowego, Drugiego 2 osobowego
    o podobnej ładowności i wolkswagena caddy, 2-osobowego o ładowności 520 kg.
    Jak dla nich zastosować ten wzór???
    W tym wzorze nigdzie nie ma miejsca na wstawienie ładowności?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2004-04-10 21:31:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój ...

> [...]
    > ładowności 520 kg. Jak dla nich zastosować ten wzór???
    > W tym wzorze nigdzie nie ma miejsca na wstawienie ładowności?

    Tak się zastanawiam czy to jest tak?
    Marcedes 3 osoby = 357 + 3 * 68 = 561 < 800 - ok, mój samochód jest
    ciężarowy!
    Mercedes 2 osoby = 357 + 2 * 68 = 493 < 800 - ok, ciężarowy!
    WV = 357 + 2 * 68 = 493 < 520 - uf, też jest ciężarowy - czy
    o to chodzi?
    Jeżeli tak to bardzo się cieszę, że nie trzeba będzie zmieniać samochodu
    ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 13. Data: 2004-04-13 06:22:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój ...

    Bo tez i faktycznej ładowności nie postawiasz do wzoru a porównujesz z
    tym co Ci wyszło. ;-)

> [...]
    > Mercedes 2 osoby = 357 + 2 * 68 = 493 < 800 - ok, ciężarowy!
    > WV = 357 + 2 * 68 = 493 < 520 - uf, też jest ciężarowy - czy

    O to chodzi ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2004-04-13 06:25:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marcin Bohosiewicz napisał:

    > A zakupilas juz traktor do celow VAT ?

    A potrafisz uzasadnić potrzebe zakupu traktora w biurze rachunkowym?
    A u dostawcy internetu?

    Marcinku, po raz kolejny Ci powtarzam - urzednicy skarbowi jacy sa tacy
    sa, ale wiekszośc posiada calkiem przyzwoite IQ.
    A Twoje pomysły zakładaja że przeciętny kontroler skarbowy to cięzki
    kretyn ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2004-04-13 07:35:24
    Od: buubbaaaaa <1...@w...pl************************************>

    > Jezeli ładownośc samochodu jest mniejsza albo samochód w ogóle nie ma
    > okreslonej dopuszczalnej ładwoności to traktujesz go jak osobowy
    > (pomijamy drakę z ciągnikami siodłowymi).

    hmmm.. mam w leasingu operac. fordzika z homologacja na ciezarowke.
    Czy jesli ladownosc jej jest mniejsza od wynikajacej ze wzoru to
    traktuje ja jako osobowke? pomimo homologacji??
    horrooorrrrrr

    czyli

    vat od paliwa idzie sie...^%$%^$^&$&$

    a VAT od rat... 50% naliczonego nie wiecej niz 5000 w calym okresie
    uzytkowania?

    prosze o ew. skorygowanie mnie lub potwierdzenie bo juz mam total metlik

    pozdr
    bubbbaaa

  • 16. Data: 2004-04-13 13:35:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Maddy m...@e...com.pl ...

    [...]

    > A Twoje pomysły zakładaja że przeciętny kontroler skarbowy to cięzki
    > kretyn ;-)

    To chyba zależy od przyjętego kryterium bycia kretynem. Ty mówisz że są
    inteligentni, ale sposób w jaki tę inteligencję wykorzystują sprawia że
    ludzie którzy mają z nimi do czynienia mają ich za kretynów.

    p.s. to taka luźna uwaga nie majaca nic wspólnego z pomysłem zakupu
    traktora

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 17. Data: 2004-04-13 13:46:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > inteligentni, ale sposób w jaki tę inteligencję wykorzystują sprawia że
    > ludzie którzy mają z nimi do czynienia mają ich za kretynów.

    Za kretynów to na ogoł maja "panienki z okienka" (płeć mało istotna).
    A te na kontrole nie chadzają.
    Na kontrole chadza wyzsza półka. I to półka nastawiona o kwestionowane
    wszystkiego jak leci. Głupawka i mruganie okiem nie przejdzie.

    O dziwo, ostatnio po krotkiej dyskusji kontrola uznała mi za zasadne
    wrzucenie w koszty karmy dla psów pilnujących terenu zakładu.
    Może widok psów ujadających na wybiegu był przekonujący (dwa roty,
    owczark niemiecki i wczarek kaukaski... zgrana paczka). ;-)

    > p.s. to taka luźna uwaga nie majaca nic wspólnego z pomysłem zakupu
    > traktora

    Takoż ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 18. Data: 2004-04-13 16:11:51
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    buubbaaaaa wrote:

    > vat od paliwa idzie sie...^%$%^$^&$&$

    Zuk Twoim przyjacielem.

    > a VAT od rat... 50% naliczonego nie wiecej niz 5000 w calym okresie
    > uzytkowania?

    Przeczytaj ustawe.

    > prosze o ew. skorygowanie mnie lub potwierdzenie bo juz mam total metlik

    Archiwum?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 19. Data: 2004-04-13 18:20:06
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > A potrafisz uzasadnić potrzebe zakupu traktora w biurze rachunkowym?
    Obsluga rolnikow prowadzacych dzialy specjalne produkcji rolnej,
    do ktorych nie mozna dojechac inaczej niz terenowka/traktorem,
    z powodu braku odpowiedniej jakosci drogi?

    > A u dostawcy internetu?

    Traktora to nie, ale np. dieslowskiego agregatu pradotworczego owszem.
    Wyobraz sobie ISP, ktory popodpisywal umowy gwarantujace funkcjonowanie
    serwerow i sieci w czasie 99 i z duza ilsocia "9" po przecinku %.
    Wtedy stosuje sie nie tylko agregaty, ale i farmy niewykorzystywanych
    w czasie normalnej pracy komputerow - gotowych do pracy w trakcie awarii.
    Nie mowiac juz o ilosci lacz do Internetu.

    Tobie wystarczy jedno, takiemu ISPowi i 5 moze byc za malo...

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 20. Data: 2004-04-14 07:02:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Obsluga rolnikow prowadzacych dzialy specjalne produkcji rolnej,
    > do ktorych nie mozna dojechac inaczej niz terenowka/traktorem,
    > z powodu braku odpowiedniej jakosci drogi?

    Jak na razie w znanych mi biurach rachunkowych rozliczają 3 (trzech)
    rolników łacznie.
    Rolnicy nie lubia wydawac pieniędzy na takie luksusy jak księgowe ;-)
    A ty jeszcze bys chciał żeby znalazło sie kilku takich do których nie ma
    drogi? Ja nie znam żadnej wsi do ktorej nie da sie dojechać a mozna by
    tam zaleźc klienta.
    Przejedż sie po wsi, Marcinie. Tam gdzie nie ma drogi sidzi najgorsza
    bieda ktora nie ma na chleb.

    To kolejny argumnet z cyklu "urzędnik to idiota, wszystko łyknie"

    Skoro mogą spradzać rejestry pocztowe żeby udowodnic kiedy przyszła
    pocztą faktura to nie spradzą ktory to rolnik ma taki zly dojazd i
    dlaczego oplacało mi sie kupić traktor żeby zarobić 150zł miesięcznie?

    O ile kupno Żuka można w większości firm uzasadnić, o tyle Twój pomysł z
    traktorem jest poniżej wszelkiej krytyki, prosze Cię, odczep sie od tego
    traktora.
    Albo go sobie kup i opowiedz nam jak poszła kontrola. O, to będzie
    najlpsze rozwiązanie. W końcu "kto proponuje ten wykonuje". ;-)

    Czekam na relacje...

    > Traktora to nie, ale np. dieslowskiego agregatu pradotworczego owszem.

    To po co z tym traktorem wyjeżdżasz?
    Poza tym ja mam benzyniaka i na cholere mi ropa?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl