  • 1. Data: 2007-06-01 17:55:48
    Temat: 1900zl brutto ile to do reki?
    Od: Ryszard <r...@m...pl>

    Syn zastanawia sie ile to moze byc "do reki" mniej wiecej.
    Jest to jego pierwsza praca i nie smial spytac.....
    Rylen

  • 2. Data: 2007-06-01 18:21:04
    Temat: Re: 1900zl brutto ile to do reki?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    .
    > Syn zastanawia sie ile to moze byc "do reki" mniej wiecej.
    > Jest to jego pierwsza praca i nie smial spytac.....

    Srednio i około 2/3 ... a dokładniej to na googlach poszukaj "Kalkulator
    płac"

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-06-01 21:16:41
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:
    > ..
    >
    > Srednio i około 2/3 ... a dokładniej to na googlach poszukaj "Kalkulator
    > płac"

    Bo to i zalezy co za brutto to jest. Etat? Zlecenie? Dzielo? FVAT?

  • 4. Data: 2007-06-02 07:09:28
    Od: Ryszard <r...@m...pl>

    Wojtek Malina napisał(a):

    > Bo to i zalezy co za brutto to jest. Etat? Zlecenie? Dzielo? FVAT?

    "Normalny standartowy etat"
    Dziekuje za odpowiedz.
    ps:Ten kalkulator (w miare) dokladnie pokazuje jaka wielka jest roznica
    pomiedzy brutto a netto. Bardzo czesto Media podaja zarobki CELOWO nie
    podajac tego szczegolu. To tak samo jak (swego rodzaju oszustwo)
    podaja ze gosc ma np: 0,9 ha,ale podatek to placi tak jak za 1,3 ha.
    (w wiekszosci przypadkow) bo to sa hektary "przeliczeniowe".mowia.....
    Rylen

  • 5. Data: 2007-06-02 08:37:54
    Temat: Re: 1900zl brutto ile to do reki? [ot]
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Ryszard napisał:

    > "Normalny standartowy etat"

    Etatowcy do bardzo cenne dojne krowy dla naszego rzadu (nie tylko tego).
    Widac to na kalkulatorze. Jesli kwota jest w okolicahc sredniej
    krajowej lub wyzszej zaczyna sie dojenei etatowca - bo kasa jest
    potrzebna dla gornikow, rolnikow, emerytow itp. A taki wredny
    przedsiebiorca, samozatrudniony - to sie nie da tak doic. Koszty ma. ZUS
    placi w najnizszej stawce....

  • 6. Data: 2007-06-02 08:41:33
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wojtek Malina" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gornikow, rolnikow, emerytow itp. A taki wredny przedsiebiorca,
    > samozatrudniony - to sie nie da tak doic. Koszty ma. ZUS placi w

    Poprowadź sobie działalność wobec tego.
    Więcej kasy raczej z tego tytułu nie dostaniesz, a koszty Ci niewątpliwie
    dojdą - ale jak chcesz.....

  • 7. Data: 2007-06-02 08:47:56
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Poprowadź sobie działalność wobec tego.

    Prowadze soebie wobec tego.

    > Więcej kasy raczej z tego tytułu nie dostaniesz, a koszty Ci
    > niewątpliwie dojdą - ale jak chcesz.....

    Nie wiem co rozumiesz przez powyzsze, wiec nei skomentuje...

  • 8. Data: 2007-06-02 09:00:24
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wojtek Malina" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co rozumiesz przez powyzsze, wiec nei skomentuje...

    Twoja wypowiedź (poprzednia) pokazuje, jak myśli wielu etatowców.
    Nie uwzględniają problemów i wiekszych kosztów z jakimi (w porównaniu do
    etatu) wiąże się prowadzenie działalności gospodarczej, już o
    bezpieczeństwie nie wspominając.

  • 9. Data: 2007-06-02 09:09:25
    Od: "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po>

    o jakim bezpieczenstwie!! wszedl bys na dzialalnosc i gwarantuje ci ze nie
    chcialbys wrocic na etat.. chyba ze praca z kalkulatorem kilka razy w
    miesiacu sprawia ci trudnosc..

  • 10. Data: 2007-06-02 09:24:23
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po> napisał w wiadomości
    >o jakim bezpieczenstwie!!

    Pracy oczywiście.
    Mówię o sytuacji w której to abyś miał wypłatę martwi się Twój pracodawca,
    który finansuje Ci też urlopy, chorobowe, często dopłaca do wczasów itd

    >wszedl bys na dzialalnosc i gwarantuje ci ze nie chcialbys wrocic na etat..

    Działalność prowadzę od prawie 20 lat.
    Etaty w międzyczasie również były.
    Więc mam porównanie.