  • 1. Data: 2009-01-30 18:09:57
    Temat: Basen w KUP
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    dzisiaj na basenie mnie pytali czy chcę fakturę. Odmówiłem, ale teraz się
    tak zastanawiam... Czemu pytali? Czy ktoś bierze FV na basen? Można to w
    KUP wliczać?

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 2. Data: 2009-01-30 18:16:08
    Temat: Re: Basen w KUP
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:glvf12$k4s$1@news.interia.pl>:

> [...]

    > tak zastanawiam... Czemu pytali? Czy ktoś bierze FV na basen? Można to w

    Fundusz socjalny...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-01-30 18:55:03
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    > dzisiaj na basenie mnie pytali czy chcę fakturę. Odmówiłem, ale teraz się
    > tak zastanawiam... Czemu pytali? Czy ktoś bierze FV na basen? Można to w
    > KUP wliczać?

    Można i nie można. To zależy od rodzaju działalności. Prowadzisz np.
    szkołę pływania dla dzieci?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.net.pl

  • 4. Data: 2009-01-30 20:20:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 19:09:57 +0100, Tristan napisał(a):

    > dzisiaj na basenie mnie pytali czy chcę fakturę. Odmówiłem, ale teraz się
    > tak zastanawiam... Czemu pytali? Czy ktoś bierze FV na basen? Można to w
    > KUP wliczać?

    W Chorzowie w wesołym miasteczku przy kasach są karteczki z informacją
    gdzie odebrać FV :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl