  • 1. Data: 2002-01-09 09:33:00
    Temat: Błąd w deklaracji XI VAT-7. Co robić?
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Omyłkowo zawyżyłem dwukrotnie kwoty zakupów towarów pozostałych związanych
    wyłącznie ze sprzedażą opodatkowaną nie rozliczonych w poprzednich
    miesiącach przez co nie musiałem płacić podatku, ale gdybym wpisał
    prawidłową wartość też bym nie musiał nic płacić. I teraz czy muszę składać
    deklarację korygującą (to była za XI), czy też po prostu wyprostować
    wszystko w deklaracji za XII. Pewnie jak się dopoatrzą to wezwią mnie albo
    przyjedzie kontrola a tego bym chciał uniknąć..
    Poza tym mam jeszcze pytanie, od X jestem VATowcem i z powodu kosztów
    (reklama w gazecie, założenie sklepu, opłacenie domeny, duże zakupy) nie
    płaciłem jeszcze nic podatku VAT - czy US może w końcu wtargnąć z kontrolą?
    Nie mam na razie sprzedaży przewyższającej kwoty zakupów, ale w styczniu
    przewiduje że to się zmieni :-) Jakie macie doświadczenia?

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 2. Data: 2002-01-09 10:31:39
    Temat: Re: Błąd w deklaracji XI VAT-7. Co robić?
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Arkadiusz Piotrowski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >Nie mam na razie sprzedaży przewyższającej kwoty zakupów, ale w styczniu
    >przewiduje że to się zmieni :-) Jakie macie doświadczenia?

    Na pewno powinieneś zrobić deklarcje korygującą za listopad tym bardziej że
    nie masz do zapłaty Vat .Samemu można zawsze korygować bo gdy przyjdą na
    kontrole to za błędy najczęściej mogą ukrać.Urząd tylko na podstawie
    deklaracji nie bardzo się dopatrzy błędu .To że masz napłaty w Vat to w
    wypadku większych zakupów towarów i kosztów organizacyjnych nie jest raczej
    niczym nadzwyczajnym.Ja nie miałam z tego tytułu kontroli US ale jeżeli
    wykażesz nadpłate w Vat w pozycje do zwrotu przez US to wtedy mogą przyjść.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-09 15:12:43
    Od: "Baśka" <b...@p...com>

    Mój U.S. w przypadku złożenia korekty deklaracji (nie ma znaczenia jakiej)
    żąda wyjaśnień na piśmie czego korekta dotyczy, czym w takiej sytuacji się
    tłumaczyć?

    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a1h6eg$ce8$1@news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-01-10 00:56:55
    Temat: Odp: Błąd w deklaracji XI VAT-7. Co robić?
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Baśka <b...@p...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1hmuc$1i9$...@n...tpi.pl...
> [...]
    jakiej)
    > żąda wyjaśnień na piśmie czego korekta dotyczy, czym w takiej
    ============================
    Czymkolwiek. Z plamami na sloncu wlacznie ;-) To tylko formalnosc.
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 5. Data: 2002-01-15 13:17:25
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    skoryguj jak najszybciej tę deklarację, bo jak wtragnie kontrol to żadna
    korekta nie poskutkuje i nałoża sankcję
    a co do kontroli jak masz nadyżki podatku vat naliczonego, to czasem bywają,
    to standardowe postepowania, muszą coś sprawdzać raz na jakiś czas,
    zwłaszcza, że jest zwrot