  • 1. Data: 2002-01-09 09:21:49
    Temat: spozniona akutalizacja NIP3 - mandat
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    17 lipca zeszlego roku kupilem mieszkanie i zameldowalem sie w nim. Jednak
    aktualizacji danych dokonalem dopiero pod koniec wrzesnia / poczatek
    października. W dzień sylwestra otrzymałem pisemko z US iz jako sprawca
    wykroczenia skarbowego jestem wzywany do osobistego stawiennictwa. Prowadze
    dzialalnosc gospodarcza i rozliczam sie na zasadach ogolnych (PIT-5).
    Poradzcie co robic? Jak wybrnąć z tej sytuacji???

    Kamil.

  • 2. Data: 2002-01-11 07:18:27
    Temat: Re: spozniona akutalizacja NIP3 - mandat
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Meldunek nic nie ma tu do rzeczy.
    Liczy się faktyczne miejsce zamieszkania.
    Możesz więc rżnąć głupa i nawet wskazać świadków :-))
    Dżek