  • 1. Data: 2002-07-16 10:51:32
    Temat: Chorobowe: 40% pracodawcy (dane ZUS)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Ostatnio ktoś tu pytał, jaką część chorobowego musi pokryć pracodawca
    a jaką ZUS (statystycznie licząć, oczywiście).
    Zdaniem ZUS:
    http://www.gazetaprawna.pl/numery/13602-741/aktualno
    sci.html?id_gpol2=6202

    ...to ok. 40%.
    Nie jest jasne czy to 40% *dni* (tak by wynikało z tekstu) czy *kwoty*:
    IMHO wartości mogą się co nieco różnić :]
    Dlaczego chorobowe nie jest pokrywane przez profesjonalną ubezpieczalnię
    a przez amatora :> pt. "DG" - to jest oczywiście poza konkursem... :]
    Niby ustawowo działalnością bankową, ubezpieczeniową itp. to
    byle szewc albo informatyk amator zajmować się nie powinien
    i można zostać za to ukaranym... -:>

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2002-07-16 22:23:22
    Temat: Re: Chorobowe: 40% pracodawcy (dane ZUS)
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0207161245530.11075-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
> [...]
    > Niby ustawowo działalnością bankową, ubezpieczeniową itp. to
    > byle szewc albo informatyk amator zajmować się nie powinien

    Ja tak zrozumiałem że chodzi o ilośc dni.
    Wróciłem z urlopu ale widzę że ilośc wątków i pytań nie maleje ;-))

    pozdrawiam
    WS