  • 1. Data: 2007-01-14 09:59:39
    Temat: DG jedbnosobowa i zatrudnienie żony ? Jak to jest ?
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam

    Mam pytanko. Prowadze własna działalność gospodarczą. Żona nie jest
    nigdzie zatrudniona (ubezpieczona), teraz bedzie wykonywała część usług
    więc potrzebuje ją zatrudnić/ubezpieczyc(?), nie wiem tylko jak ma to
    wygladac.
    Czy mogę ją zatrudnić np na pol etetu i placic ZUS od pensji minmalnej ??
    Czy jesli jest to żona, to musze placic np ZUS taki jak sam płace jako
    prowadzący ? ( czyli na dzis jakies 750zł)???

    Oczywscie zalezy nam na jak najmniejszych obciązeniach ZUSoskich.

    rafal

  • 2. Data: 2007-01-14 13:16:07
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jesli jest to żona, to musze placic np ZUS taki jak sam płace jako
    > prowadzący ? ( czyli na dzis jakies 750zł)???

    Możesz zatrudnić żonę na etat/część etatu, ale ZTCW. to cokolwiek
    płacone na rzecz żony, także zusy, nie są być dla ciebie KUP. Ale prosze
    o wypowiedź praktyków, jak to jest.

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl