  • 1. Data: 2005-03-02 08:25:28
    Temat: Deklaracje urzędu skarbowego
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Strasznie mnie wkurza, gdy zachodzę do US i okazuje się że są nowe druki
    (np. PIT5 lub VAT7) i muszę je od nowa przepisywać.
    Czy jest jakiś serwis, najlepiej rządowy, gdzie takie informacje podawane są
    z wyprzedzeniem?
    Marko

  • 2. Data: 2005-03-02 08:30:07
    Temat: Re: Deklaracje urzędu skarbowego
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Marko wrote:

> [...]
    > druki (np. PIT5 lub VAT7) i muszę je od nowa przepisywać.
    > Czy jest jakiś serwis, najlepiej rządowy, gdzie takie informacje

    Dziennik Ustaw, wzory druków na stronie ministerstwa finansów

  • 3. Data: 2005-03-02 08:47:00
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 9:25 AM, Użytkownik Marko napisał:

> [...]
    > (np. PIT5 lub VAT7) i muszę je od nowa przepisywać.
    > Czy jest jakiś serwis, najlepiej rządowy, gdzie takie informacje podawane są

    http://www.mofnet.gov.pl/index.php?wysw=4&sgl=2&dzia
    l=151

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-03-02 11:18:15
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Wszystko pięknie, ale mi nie chodzi o same druki tylko o wcześniejszą
    informację, że taki druk uległ zmianie. Druki mam z US za darmo i nie chce
    mi się ich za każdym razem drukować. Wystarczy mi, że będę wiedział o takiej
    zmianie odpowiednio wcześniej.
    Marko

  • 5. Data: 2005-03-02 11:40:18
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 12:18 PM, Użytkownik Marko napisał:

> [...]
    > mi się ich za każdym razem drukować. Wystarczy mi, że będę wiedział o takiej

    Pomyśleć też Ci się nie chce?
    Oto algorytm:
    Są nowe druki na sajcie?
    Tak - nastąpiła zmiana wzoru - iść do US po nowy druk
    Nie - zmiana nie nastąpiła - nie iść do US.

    --
    gefragt

  • 6. Data: 2005-03-02 11:47:06
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    No to jeszcze mi powiedz jak się dowiedzieć czy pojawił się nowy druk? Mam
    porównywać druk ze strony z ostatnio wypełnianym czy przypadkiem się nie
    zmienił?
    Marko

  • 7. Data: 2005-03-02 11:53:22
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Marko" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > porównywać druk ze strony z ostatnio wypełnianym czy przypadkiem się nie

    zwykle wystarczy porównać numer symbola wersji deklaracji który znajduje się
    na jej dole. Jak się różni -> trzeba podejść do US po nowy.

    Magdi

  • 8. Data: 2005-03-02 12:00:39
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 12:47 PM, Użytkownik Marko napisał:

    > No to jeszcze mi powiedz jak się dowiedzieć czy pojawił się nowy druk? Mam
    > porównywać druk ze strony z ostatnio wypełnianym czy przypadkiem się nie
    > zmienił?

    Owszem, właśnie tak. No dobra, dziś mam dobry humor więc zdradzę Ci
    wieeeeeellllllką tajemnicę księgowych. Tylko musisz przysiąc, że
    zachowasz to dla siebie. Ani mru mru. Top sikret. W rogu deklaracji w
    okolicach symbolu deklaracji jest liczba małymi cyferkami zapisana - z
    reguły jest to nr wersji deklaracji (z reguły bo zdarzyła się raz obsuwa
    z deklaracją VAT-7) - wystarczy monitorować tą liczbunię.
    Chyba, że chcesz mieć 100% pewność: wtedy niezbędna jest lektura
    dzienników ustaw.

    --
    gefragt

  • 9. Data: 2005-03-03 07:01:24
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marko" <o...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > informację, że taki druk uległ zmianie. Druki mam z US za darmo i nie chce
    > mi się ich za każdym razem drukować. Wystarczy mi, że będę wiedział o

    ja bym szukal jakiegos serwisu internetowego "dla ksiegowych". moze bedzie
    tam jakas subskrypcja i rozne nowinki (nie tylko o zmianach drukow) beda
    przysylane na maila ?

    na pewno jest taki serwis :)