  • 1. Data: 2005-03-02 07:58:20
    Temat: ulga - składki na rzecz organizacji
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Czy w zeznaniu za rok 2004 lekarz pracujący tylko i wyłącznie na etacie ma
    możliwość uwzględnienia przy ustalaniu podatku obowiązkowych składek
    zapłaconych na rzecz izby lekarskiej?
    Do 2003 r. kwota składki była odliczana od dochodu na podstawie zdaje się
    art 26.1.3. Teraz ten artykuł jest już skreślony. Dla etatowców koszty
    uzyskania przychodów są ryczałtowe więc tam też nie da rady.
    Mając to na uwadze uznałem, że nie ma takiej możliwości, ale może się mylę?
    Adam

  • 2. Data: 2005-03-02 08:15:17
    Temat: Re: ulga - składki na rzecz organizacji
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 8:58 AM, Użytkownik Matovy napisał:

> [...]
    > uzyskania przychodów są ryczałtowe więc tam też nie da rady.
    > Mając to na uwadze uznałem, że nie ma takiej możliwości, ale może się mylę?

    Niestety nie mylisz się.

    --
    gefragt