  • 1. Data: 2023-11-30 08:34:12
    Temat: In-vitro
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jestem ciekaw, o ile wzrosną podatki?
    Jak darmo, to darmo.

  • 2. Data: 2023-11-30 09:16:20
    Temat: Re: In-vitro
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ąćęłńóśźż,

    Thursday, November 30, 2023, 8:34:12 AM, you wrote:

    > Jestem ciekaw, o ile wzrosną podatki?
    > Jak darmo, to darmo.

    Na pewno mniej, niż wzrosły po miliardach dla TVP.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2023-11-30 09:51:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Na pewno mniej, niż wzrosły po miliardach dla TVP.

    Przypłynie pierdyliard z KPO.
    Podatki nie wzrosną tylko zmaleją przez nową ;-) kwotę WOLNĄ obiecaną
    przez Tuska '_

  • 4. Data: 2023-11-30 12:09:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Thursday, November 30, 2023, 9:51:15 AM, you wrote:

    > Przypłynie pierdyliard z KPO.
    > Podatki nie wzrosną tylko zmaleją przez nową ;-) kwotę WOLNĄ obiecaną przez Tuska
    '_

    Obiecaną przez Morawieckiego. Tusk chciał jedynie przyśpieszyć...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2023-11-30 12:22:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Obiecaną przez Morawieckiego. Tusk chciał jedynie przyśpieszyć...

    Specjalnie manipulujesz czy pomyliło Ci się z 800+?

  • 6. Data: 2023-11-30 14:43:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Na pewno mniej, niż wzrosły po miliardach dla TVP.

    Ktoś TVP finansować musi. Jeśli nie ludzie z opłat
    radiowo-telewizyjnych, jeśli nie reklamy, to poniekąd sami rzuciliśmy
    ich w objęcia polityków.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-12-05 14:43:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Nov 2023 14:43:29 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ktoś TVP finansować musi. Jeśli nie ludzie z opłat
    > radiowo-telewizyjnych, jeśli nie reklamy, to poniekąd sami rzuciliśmy
    > ich w objęcia polityków.

    Cały czas była rzucona.
    I dopóki nie sprywatyzujesz, nadal będzie.
    A i prywatne będą narażone na zakusy, co PiS udowodnił.

    Reklamy są, ale widać za mało, opłaty przymusowe, dotacje duże.

    J.