  • 1. Data: 2003-03-08 11:48:23
    Temat: Jak długo przechowuje sie dokumenty?
    Od: "Barbara" <b...@w...pl>

    ile lat przechowuje sie dokumenty prowadzac dzialalnosc gospodarcza i bedac
    na vat?
    b.

  • 2. Data: 2003-03-08 18:24:43
    Temat: Odp: Jak długo przechowuje sie dokumenty?
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Barbara <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4cla5$1jc9$...@n...atman.pl...
    > ile lat przechowuje sie dokumenty prowadzac dzialalnosc gospodarcza i
    bedac
    > na vat?
    > b.
    > Witam.

    5 lat

  • 3. Data: 2003-03-08 18:41:27
    Temat: Re: Jak długo przechowuje sie dokumenty?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > bedac
    >
    > 5 lat

    Radze (upraszczajac) 6, bezpieczniej.

  • 4. Data: 2003-03-08 19:45:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Radze (upraszczajac) 6, bezpieczniej.

    Mnie wychodzi jeszcze więcej (7)

  • 5. Data: 2003-03-08 19:49:39
    Od: "Barbara" <b...@w...pl>

    > Mnie wychodzi jeszcze więcej (7)

    moze jednak ktos wie na 100 % ?
    bo tez slyszalam rozne opinie na ten temat
    b.

  • 6. Data: 2003-03-08 19:53:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > moze jednak ktos wie na 100 % ?
    > bo tez slyszalam rozne opinie na ten temat
    > b.

    Policz sobie 5 lat od końca roku,
    w którym rozliczyłaś rok, o który Ci chodzi.

  • 7. Data: 2003-03-08 19:57:23
    Od: "Stefan" <u...@f...onet.pl>

    > Policz sobie 5 lat od końca roku,
    > w którym rozliczyłaś rok, o który Ci chodzi.

    ...i wyjdzie 7...

  • 8. Data: 2003-03-08 21:05:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Mar 2003, cef wrote:

> [...]
    >+ > > 5 lat
    >+ >
    >+ > Radze (upraszczajac) 6, bezpieczniej.

    ...w wersji optymistycznej.

    Istnieje (mało prawdopodobna) możliwość że zostanie zgodnie
    z prawem skutecznie (a faktycznie - nie) doręczone zawiadomienie
    o rozpoczęciu postępowania (np. wyjaśniającego).
    A to powoduje zawieszenie biegu... na czas postępowania...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-03-09 17:35:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 8 Mar 2003 20:53:34 +0100, w <b4dhnu$go2$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "cef" <c...@i...pl> napisał(-a):

    > Policz sobie 5 lat od końca roku,
    > w którym rozliczyłaś rok, o który Ci chodzi.

    Czyli urządzamy niszczonko dokumentom z 1997 i wcześniejszym...

  • 10. Data: 2003-03-09 18:02:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Policz sobie 5 lat od końca roku,
    > w którym rozliczyłaś rok, o który Ci chodzi.

    Czyli urządzamy niszczonko dokumentom z 1997 i wcześniejszym...

    A jak to liczyłeś?
    Mnie wychodzi 1996 i wcześniejsze.