  • 1. Data: 2003-01-02 11:59:00
    Temat: Jak sprzedać el. wyposażenia
    Od: "MAX" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie w nowym roku!
    Prowadzę malutką dział. gospodarczą i mogę handlować częściamu
    komputerowymi.
    Mam problem:
    chcę sprzedać element komputera - wyposażenia firmy, które ponad rok temu
    wpuściłem w koszty...Jak to teraz sprzedać (czyt. zapisać w KPiR)?

    Dzięki z góry za podpowiedź.

    Andrzej Kliks

  • 2. Data: 2003-01-02 12:27:43
    Temat: Re: Jak sprzedać el. wyposażenia
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik MAX <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:av19gc$14k$...@n...onet.pl...
> [...]
    > chcę sprzedać element komputera - wyposażenia firmy, które ponad rok temu
    > wpuściłem w koszty...Jak to teraz sprzedać (czyt. zapisać w KPiR)?

    Jako pozostałą sprzedaż - rubryka 8 księgi.

  • 3. Data: 2003-01-03 02:09:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Jan 2003, MAX wrote:

> [...]
    >+ chcę sprzedać element komputera - wyposażenia firmy, które ponad rok temu
    >+ wpuściłem w koszty...Jak to teraz sprzedać (czyt. zapisać w KPiR)?

    Może przekombinuję... ale żeby "w papierach" się zgadzało
    ("skąd wziął się towar handlowy ?") - to IMHO można zrobić
    dokładnie odwrotnie niż robi się przy przejęciu towaru
    na wyposażenie :) czyli:
    - wyksięgować z kosztów
    - wksięgować na towar handlowy
    - sprzedać.

    Można wszystko zrobić z 1 linijce KPiR, wpisując do kol. 7 sprzedaż,
    zaś do 14 "koszt ujemny" i tą samą kwotę do 10 (ale już z plusem).

    Koncept Bogusia z kolumną 8 może tez nie jest zły...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-01-03 02:13:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Update;

    On Fri, 3 Jan 2003, Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    >+ Koncept Bogusia z kolumną 8 może tez nie jest zły...

    Oczywiście przekłamałem, był Sławek nie Boguś.
    Przepraszam zainteresowanych za wymieszanie !

    Pozdrowienia, Gotfryd