  • 1. Data: 2003-01-02 10:10:54
    Temat: Jaki program do prowadzenia KPiR + Rejestry
    Od: Kocki <a...@a...pl>

    Co byscie polecili. Cena najlepiej do 500 zl, latwosc obslugi,
    generowanie pitow, vatow itd, dobrze by bylo by istaniala mozliwosc
    zewnetrznej wymiany danych, czyli np. mam w excelu systemik do
    fakturowania i chcialbym jakos wystawione fakturki z automatu wrzucac do
    programu.
    No i - czy musze zglaszac do US przerzucenie sie z papierkow na program,
    jesli tak to ile mam na to czasu?

    Kocki

  • 2. Data: 2003-01-02 14:02:30
    Temat: Re: Jaki program do prowadzenia KPiR + Rejestry
    Od: "Bios" <a...@b...prv.pl>

    Witam

    Polecam Super Ksiege Podatkowa www.format.w.pl

    posiada juz w sobie system do fakturowania

    US trzeba poinformowac o prowadzeniu ksiag w formie komput, w ciagu 7 dni

    pozdr

    Bios

    Uzytkownik "Kocki" <a...@a...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-01-02 15:23:26
    Od: "Bogus" <b...@w...pl>

    > Uzytkownik "Kocki" <a...@a...pl> napisal w wiadomosci

    Ja mam darmową (zarejestrowaną) wersję Ala 2000 ze StreamSoftu - jak dla
    mnie super i co ważne za darmo (razem z aktualizacjami do pobrania z netu).
    Można ściągnąć wersję demo ze strony www.streamsoft.pl .

    Jeśli będziesz nadal miał księgę (wydrukowaną) w formie KPiR (dokładnie taki
    sam układ rubryczek) to nie musisz tego zgłaszać. Ważne żeby był zawsze
    aktualny wydruk w formie KPiR (zszyta a nie luźne kartki). - Jest to raczej
    pewne bo pytałem w US.

    Pozdrawiam
    Boguś

  • 4. Data: 2003-01-02 22:06:01
    Od: "Adam" <a...@w...onet.pl>

    Polecam BUCHALTER II z Grafsoftu.
    www.grafsoft.com.pl

    Adam

  • 5. Data: 2003-01-03 09:53:53
    Od: Kocki <a...@a...pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    > Polecam BUCHALTER II z Grafsoftu.
    > www.grafsoft.com.pl

    Troche trudniejsze pytanie :)
    A pod linuxem ktos uzywa jakiegos softu KPiR?

    Kocki

  • 6. Data: 2003-01-03 23:48:06
    Temat: Odp: Jaki program do prowadzenia KPiR + Rejestry
    Od: "Boguś" <b...@w...pl>

    Użytkownik Kocki <a...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av3n3l$odt$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > Troche trudniejsze pytanie :)
    > A pod linuxem ktos uzywa jakiegos softu KPiR?

    Jest taka firma "Tres" (chyba w Gdańsku). Oni zorobili coś pod linucha.

    Pozdrawiam
    Boguś

  • 7. Data: 2003-01-04 18:40:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Jan 2003, Bios wrote:
    [...]
    >+ US trzeba poinformowac o prowadzeniu ksiag w formie komput, w ciagu 7 dni

    Pamiętasz "podstawę" ?
    Bo ktoś (hrabia ?) mnie ostatnio napadł i nie mogłem
    szybko odszukać...

    >+ pozdr

    Wzajem !