  • 1. Data: 2002-01-11 10:32:22
    Temat: Kadry i płace, Symfonia
    Od: "Piotr" <i...@...pl>

    Witam.

    Właśnie zamierzam kupić program kadrowo-płacowy dla potrzeb firmy
    zatrudniającej kilkanaście osób. Myslę o Symfonii, choć po przeanalizowaniu
    wersji demo mam do niej wiele zarzutów.
    Pytanie: czy ktoś z Was korzysta z programu kadrowo-płacowego i mógłby go
    polecić? Ja wcześniej korzystałem jedynie z Tety, co obecnie nie ma sensu
    (koszty - potrzeby).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-11 11:18:32
    Temat: Re: Kadry i płace, Symfonia
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > polecić? Ja wcześniej korzystałem jedynie z Tety, co obecnie nie ma sensu

    http://www.tgsoft.pl/kp.htm
    http://www.tgsoft.pl/KP_TUTOR/index.htm
    http://www.tgsoft.pl/KP/setup_kp.exe

    TG

  • 3. Data: 2002-01-11 14:17:24
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    Piotr napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam.
    >
    >Wła?nie zamierzam kupić program kadrowo-płacowy dla potrzeb firmy
    >zatrudniaj?cej kilkana?cie osób. Myslę o Symfonii, choć po przeanalizowaniu
    >wersji demo mam do niej wiele zarzutów.
    >Pytanie: czy kto? z Was korzysta z programu kadrowo-płacowego i mógłby go
    >polecić? Ja wcze?niej korzystałem jedynie z Tety, co obecnie nie ma sensu
    >(koszty - potrzeby).
    >
    >Pozdrawiam
    >Piotr

    Polecam program StreamSoftu latwy i bardzo mily w obsludze. Demo na stronie
    www.streamsoft.com.pl Aga2000, dla kilkunastu osob w zupelnosci wystarcza.
    Pozdrawiam
    Basia

  • 4. Data: 2002-01-11 14:45:26
    Temat: Odp: Kadry i płace, Symfonia
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr <i...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1mf9d$o85$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > polecić? Ja wcześniej korzystałem jedynie z Tety, co obecnie nie ma sensu

    dla kilkunastu osób <20 nie opłaca sie kupować symfoni
    lepiej rozejrzeć się za jamims tańszym programem
    przy odrobinie inwencji można zrobic bdb listy płac i zestawienia w exelu -
    zależy do czego ma to byc wykorzystywane

  • 5. Data: 2002-01-12 13:17:13
    Temat: Re: Odp: Kadry i płace, Symfonia
    Od: b...@i...pl (biurach)

    przeczytałem, sphinx,

    Friday, January 11, 2002, 3:45:26 PM, you wrote:

    s> Użytkownik Piotr <i...@...pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    s> napisał:a1mf9d$o85$...@n...tpi.pl...

    s> dla kilkunastu osób <20 nie opłaca sie kupować symfoni
    s> lepiej rozejrzeć się za jamims tańszym programem
    s> przy odrobinie inwencji można zrobic bdb listy płac i zestawienia w exelu -
    s> zależy do czego ma to byc wykorzystywane

    a sprawdzcie fakt.com.pl. po wielu zastrzeżeniach jakie miałem na
    początku 01, spełnia wszystkie wymagania w małych i większych. twórca
    stara się reagować na bieżąco na zmiany (góra miesiąc opóźnienia. co
    ważne oferuje pełen serwis przez www a nie "łupanie skóry" za
    jakiekolwiek aktualizacje (?) i serwisowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    biurach mailto:b...@i...pl