  • 1. Data: 2002-01-02 13:19:55
    Temat: Kasy fiskalne - zmiany?
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Czy w tym rok 2002 nastąpiły jakieś zmiany dotyczące stosowania kas
    fiskalnych - chodzi mi przede wszystkim o usługi niematerialne?
    Samena

  • 2. Data: 2002-01-02 13:43:15
    Temat: Re: Kasy fiskalne - zmiany?
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Samena" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w tym rok 2002 nastąpiły jakieś zmiany dotyczące stosowania
    kas
    > fiskalnych - chodzi mi przede wszystkim o usługi niematerialne?
    Z notatki w GP nie wynika, aby jakies wieksze zmiany w zakresie
    niematerialnych nastapily - mnie tez to interesuje, wiec sledze.
    Ale ta notatka nie daje pewnosci. W wydaniu z 4 stycznia ma byc
    wiecej komentarzy na ten temat.
    WSm

  • 3. Data: 2002-01-02 16:14:26
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik WSm <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    > niematerialnych nastapily - mnie tez to interesuje, wiec sledze.
    > Ale ta notatka nie daje pewnosci. W wydaniu z 4 stycznia ma byc
    -----------
    Rozporządzenie jest pod tym adresem:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/vat.shtml

    Orka