  • 1. Data: 2006-04-21 09:53:24
    Temat: PIT-5L pozycja 29 - odliczenie zus zdrowotne
    Od: Przemysław Danowski <d...@f...art.pl>

    Witam,

    Czy moglby ktos mi doradzic, w nastepujacej kwestii - czy w PIT-5L kwota
    odliczenia od podatku wpisuje sie narastajaco przyslugujaca (wg. takiej
    skali: http://www.pit.pl/pages/i/291.php) , czy faktycznie odpisana?

    Czy w sytuacji kiedy przyslugujaca kwota odliczenia jest wieksza niz
    podatek, wpisujemy tylko rowna podatkowi? Po prostu nie wiem jak
    interpretowac komentarz zawarty w deklaracji "Odliczenie nie moze
    przekroczyc kwoty z poz. 28" (to jest kwoty podatku obliczonego od
    podstawy) - czy to juz wplywa na pozycje 29 deklaracji, czy dopiero na 30.

    serdecznie pozdrawiam,
    pd

  • 2. Data: 2006-05-10 13:33:34
    Temat: Re: PIT-5L pozycja 29 - odliczenie zus zdrowotne
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    Dnia 21.04.2006 Przemysław Danowski <d...@f...art.pl> napisał/a:
> [...]

    > podatek, wpisujemy tylko rowna podatkowi? Po prostu nie wiem jak
    > interpretowac komentarz zawarty w deklaracji "Odliczenie nie moze

    Na zdrowy rozsadek:
    US za zadne skarby nie da ci czegos czego mu wczesniej nie dales.

    ZPNN: (z polskiego na nasze):
    wpisujemy tylko rowna podatkowi.
    --

    czeslawAT[217DOT96DOT227DOT156]