  • 1. Data: 2002-01-05 12:57:59
    Temat: Podatek od lokaty w amplico ?
    Od: "doctore" <m...@p...onet.pl>

    Mam ubezpieczenie na życie w firmie amplico i do tego lokate (fundusz
    inwestycyjny) Wszystko jest założone w 1997 roku a wiec przed podatkiem
    Belki . Chodzi mi o to czy jak teraz bede wpłacał pieniązki na tą lokatę to
    czy belka mi je oprocentuje czy nie ? .Moj agent mowi mi ze nie ale ja nie
    jestem przekonany czy ma racje bo jezeli by mial to banki tez stworzyly by
    takie lokaty i mozna by do nich doplacac pieniązki ile sie che i nie były by
    one opodatkowane. Prosze o odpowiedz czy moj agent ma racje czy wciska mi
    kit.

    Doctore

  • 2. Data: 2002-01-06 13:38:01
    Temat: Re: Podatek od lokaty w amplico ?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "doctore" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Belki . Chodzi mi o to czy jak teraz bede wpłacał pieniązki na tą lokatę
    > czy belka mi je oprocentuje czy nie ? .Moj agent mowi mi ze nie ale ja nie

    Agent nie kłamie !
    wpłaty nie są belkowane
    Ale wypłaty są (będą) obelkowane
    Zatem póki nic nie wypłacisz podatku Ci nie naliczą

  • 3. Data: 2002-01-06 19:20:52
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Agent nie kłamie !
    > wpłaty nie są belkowane
    > Ale wypłaty są (będą) obelkowane
    > Zatem póki nic nie wypłacisz podatku Ci nie naliczą

    Uściślijmy-to co wpłacałeś przed pomysłem Belki (czyli do 30.11.2001)
    przy wypłacie też będzie wolne od szpon Belki,a wpłacane później, przy
    wypłacie niestety dostanie się w łapy tego "zacnego" gościa.
    Jacek

  • 4. Data: 2002-01-06 23:27:06
    Od: "doctore" <m...@p...onet.pl>

    Dzieki czyli w sumie beda obelkowane i zapłace przy wyjmowaniu np za 5 lat
    wstecznie.Dzieki za odpowiedz

    Doctore

  • 5. Data: 2002-01-07 08:52:46
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Jacek Chyczewski <c...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1a8ru$4g4$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > przy wypłacie też będzie wolne od szpon Belki,a wpłacane później, przy
    > wypłacie niestety dostanie się w łapy tego "zacnego" gościa.

    Nie bardzo rozumiem.
    Co to jest lokata w Amplico?
    Czy to nie jest przypadkiem normalne ubezpieczenie na zycie?
    Wydawalo mi sie, ze wyplaty z tytulu ubezpieczen zyciowych sa zwolnione od
    podatku.

    Karol

  • 6. Data: 2002-01-07 13:44:33
    Od: "Andrzej" <k...@i...pl>

> [...]
    > Czy to nie jest przypadkiem normalne ubezpieczenie na zycie?
    > Wydawalo mi sie, ze wyplaty z tytulu ubezpieczen zyciowych sa zwolnione od

    Szanujące się firmy ubezpieczeniowe dają swoim klientom możliwość utworzenia
    konta lokacyjnego przy niektórych typach polis. Oprocentowanie jest tam dość
    korzystne. Nie wim tylko jak oni chcą odróżnić wypłaty od lokat starych i
    nowych jeżeli np. pieniądze będą wybierane stopniowo?
    Andrzej