  • 1. Data: 2002-01-05 13:13:21
    Temat: zmiany w VAT a dostęp do internetu
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Mam ogromny problem, nie zauważyłam wcześniej zmiany w VAT (rozp. z 18
    września 2001) i traktowałam sprzedaż usług tzw. serwer wirtualny ze stawką
    7 %. Podciągałam to pod usługi teleinformatyczne. Ostatnio doczytałam się że
    nastąpiła zmiana obowiązująca od 31 października i w załączniku nie ma już
    słów "usługi teleinformatyczne" tylko jest "usługi dostepu do sieci internet
    świadczone na rzecz innych usługobiorców niż wyminieni w zał nr 2 poz 31".
    Czy serwer wirtualny tzn. utrzymanie witryny firmowej i kont pocztowych,
    które czały czas "wiszą" w internecie można potraktować jako "dostęp do
    internetu poprzez serwer wirtualny" czy też muszę dokonać korekty za
    miesiące listopad i grudzień?
    I jeszcze jedno - jak to jest z SMSami? Dlaczego mają nadal stawkę 7%?
    Bardzo proszę o odpowiedź ponieważ muszę wystawić faktury zaserwery i nie
    wiem co mam z tym zrobić.
    Serdecznie pozdrawiam
    Samena
    s...@w...pl