  • 1. Data: 2002-06-07 09:45:31
    Temat: Potwierdzenie przelewu do ZUS tańsze w mBanku !
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    ///Komunikaty
    mBank wprowadził obniżoną opłatę za sporządzenie i
    wysłanie drukowanego potwierdzenia przelewu do ZUS
    wykonanego z mBIZNES Konta. Obecnie usługa ta
    kosztuje Klienta 1,50 zł. Dzięki tej zmianie
    realizacja podstawowych funkcji konta firmowego
    (obowiązkowe płatności i potwierdzenia ich
    wykonania) w mBanku jest bardzo atrakcyjna
    finansowo dla przedsiębiorców.///

    To pewnie rozwiąże wiele problemow :-))
    Z tego co wiem to w takim Telepekao24 kosztuje to
    1,2 zł i już nie stemplują.

    Sark

  • 2. Data: 2002-06-07 09:50:07
    Temat: Uzupelnienie
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Dokładnie to tak:
    ///sporządzenie i wysłanie na życzenie Klienta
    potwierdzenia dokonania przelewu na rachunek ZUS
    1,5 zł** ///

    mam nadzieje że za wszystkie trzy naraz (51,52,53)

    ///** - obowiązuje do odwołania. ///

    IMO, jak wprowadzą internetowe lub faxowe to sie
    pewnie wycofają

    Sark

  • 3. Data: 2002-06-07 14:41:04
    Temat: Re: Uzupelnienie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jun 2002, Sark wrote:

> [...]
    >+ 1,5 zł** ///
    >+
    >+ mam nadzieje że za wszystkie trzy naraz (51,52,53)

    Jakby kto wiedział niech się pochwali.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-06-07 19:05:49
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    .stanpol.com.pl...
    (51,52,53)

    > Jakby kto wiedział niech się pochwali.

    Jest może bardziej rózowo ale nie aż tak --> z
    osobna :-((( (info od bromdena z pbb)

    Sark

  • 5. Data: 2002-06-07 21:00:54
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu do ZUS tańsze w mBanku !
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > finansowo dla przedsiębiorców.///
    >
    > To pewnie rozwiąże wiele problemow :-))
    > Z tego co wiem to w takim Telepekao24 kosztuje to

    a ja w Telepekao za wszystkie 3 przelewy do ZUS płace tyle samo co za inne
    przelewy, czyli 0.1%! Czyli za wszystkie trzy składki do ZUS 60gr!!!!! A na
    koniec m-ca otrzymuje w kopercie wszystkie przelewy podstemplowane itd....
    :-))) I kto jest lepszy ;-)

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 6. Data: 2002-06-07 21:11:23
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    a na ostatnim wyciagu tez masz stemple?

    mbank: przelewy zus -> 3 potwierdzenia,
    taka dostalem informacje mailem z mbanku

  • 7. Data: 2002-06-07 22:14:26
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Chrzanić te potwierdzenia.
    Jak będzie kontrola to wtedy będę je z banku wyciągał.
    WS

    Użytkownik bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...gazeta.pl.no.spam...

  • 8. Data: 2002-06-08 10:10:34
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl.no.spam> napisał w wiadomości
    > a na ostatnim wyciagu tez masz stemple?
    >

    > mbank: przelewy zus -> 3 potwierdzenia,
    > taka dostalem informacje mailem z mbanku

    Po co stemple? Dostałem z adnotacją, że dokument elektroniczny nie
    wymagający podpisów i stemplów i wsio!
    Myślę, że dużą zaletą Telepekao24 jest również to, że można wpłacać w
    dowolnej kasie Banku PKO SA na konto firmowe i pobierają od tego prowizji.
    Co prawda kasy nie można wypłacić w inny sposób niż przelewem o ile się nie
    mylę, no ale i tak jestem zadowolony :)

  • 9. Data: 2002-06-08 11:47:33
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > Po co stemple? Dostałem z adnotacją, że dokument elektroniczny nie
    > wymagający podpisów i stemplów i wsio!

    w takim razie po co w ogole przysylaja?
    mozesz sobie wydrukowac z przegladarki i dopisac taka adnotacje,
    naciagaja cie na 1,2 zl miesiecznie

    > Myślę, że dużą zaletą Telepekao24 jest również to, że można wpłacać w
    > dowolnej kasie Banku PKO SA na konto firmowe i pobierają od tego prowizji.

    mozna ale jest prowizja, kiedys osobiscie placilem

  • 10. Data: 2002-06-08 12:10:56
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Jun 2002, bromden wrote:

> [...]
    >+
    >+ w takim razie po co w ogole przysylaja?
    >+ mozesz sobie wydrukowac z przegladarki i dopisac taka adnotacje,

    Ja myślę że przysyłają, bo historia dostępna z WWW (np. w Inteligo)
    jest skończona (zresztą to, że I-go ma tylko 3 miesiące było przykrym
    zaskoczeniem). Więc jak ktoś potrzebuje np. cały zeszły rok...
    Albo nie może wydrukować (bo nie ma drukarki ! Tu się o złotówkę
    kłócą a nie biorą pod uwagę że ktoś może nie mieć :))...

    Pozdrowienia, Gotfryd