  • 1. Data: 2002-06-07 07:00:52
    Temat: pilnie proszę o pomoc!
    Od: "Darek I." <d...@w...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam problem który jest dla mnie bardzo ważny.

    Czy w wymiarze "starej ulgi" budowlanej można w Umowie zawartej z
    developerem w grudniu '01 napisać, iż przedmiotem tej Umowy jest nie
    konkretne mieszkanie z adresem, metrażem itd ale, cytuję "lokal mieszkalny
    na własne potrzeby mieszkaniowe do wartości (i tu następuje wyszczególnienie
    kwoty)".
    Czy Urząd Skarb. będzie to honorował ?

    Oczywiście pytanie to stawiam pod kątem poniesienia wydatków z tytułu tak
    zawartej umowy jeszcze w grudniu i tym samym uzyskania prawa do ulgi
    budowlanej we wspomnianym "starym wymiarze".

    Pilnie prosze o pomoc. Szczególnie byłbym wdzięczny gdyby wypowiedział się
    doradca podatkowy lub prawnik.

    Z góry jednak dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam "Grupowiczów"
    Darek I.