  • 1. Data: 2004-01-05 16:24:12
    Temat: Pozwolenie (koncesja) na sprzedaz "paralekow"
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    kilka niezaleznych od siebie osob (wlascicieli hurtowni, ale nie
    farmaceutycznych) pytalo mnie czy od nowego roku potrzebne jest specjalne
    pozwolenie lub koncesja na sprzedaz takich lekow jak polopiryna, etopiryna,
    tabletki od bolu glowy etc., slowem to co mozna dostac w zwyklych kioskach.
    Ja nie spotkalem sie z jakimkolwiek przepisem na ten temat.Wiecie cos na ten
    temat, czy to zwykla plotka?

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 2. Data: 2004-01-09 16:54:18
    Temat: Re: Pozwolenie (koncesja) na sprzedaz "paralekow"
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    Użytkownik "plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kioskach.
    > Ja nie spotkalem sie z jakimkolwiek przepisem na ten temat.Wiecie cos na

    jasne

    RaFal

    odezwij sie na priva jezeli jeszcze ci to interesuje