  • 1. Data: 2002-11-15 12:08:53
    Temat: Kapitał początkowy
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Mam wszystkie dokumenty potwierdzające
    zatrudnienie i dające możliwość ustalić
    kapitał początkowy . JEstem osobĄ nigdzie
    niezatrudnioną , czy w tej sytuacji osobiście
    jestem zobowiązany dostarczyć dokumenty
    do ZUS , czy też czekać na wezwanie ze strony ZUS ?
    Bogdan

  • 2. Data: 2002-11-15 13:38:05
    Temat: RE: Kapitałpoczątkowy
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)

    Polecałabym zgłośić się indywidualnie do ZUS.

    Beata

  • 3. Data: 2002-11-16 17:35:49
    Od: "Iwona Jakubowska" <i...@...v.pl.nospam>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > do ZUS , czy też czekać na wezwanie ze strony ZUS ?

    Jak najbardziej to ty masz sie wybrac do ZUS. To twoja emerytura.

    Pozdrawiam,
    Iwona