  • 1. Data: 2002-11-15 12:15:47
    Temat: Podatek od nieruchomosci - kiedy placic ??
    Od: "RP" <r...@w...pl>

    Witam,

    kupilem mieszkanie od developera - zameldowalem sie w nim pod koniec
    zeszlego roku (doslownie - bo chyba 30 grudnia czy jakos tak :-)) ) - no i
    wlasnie ostatnio ktos mi wspomnial o czyms takim jak podatek od
    nieruchomosci/gruntu (czy jakos tak) - jako, ze jest to moje pierwsze
    mieszkanie - stad watpliwosci:
    - czy to ja powinienem sie zglosic do urzedu gminy i wypelnic jakies
    formalizmy - czy tez najpierw to urzad powinien mnie powiadomic o wysokosci
    podatku i na podstawie ilosci metrow powinienem sobie wyliczyc wysokosc
    podatku ??

    - co mi teraz grozi (jakies kary ?? odsetki ?? - jak duze) - czy mam sie
    zglosic jak najszybciej - czy tez czekac az cos przysla ??

    pozdrawiam,
    RP

  • 2. Data: 2002-11-15 13:11:04
    Temat: Re: Podatek od nieruchomosci - kiedy placic ??
    Od: walfal <w...@x...wp.pl>

    Dnia 15-11-2002 13:15, Użytkownik RP napisał:
> [...]
    > podatku i na podstawie ilosci metrow powinienem sobie wyliczyc wysokosc
    Tak. Sam obliczasz na podstawie stawek obowiazujących w danej gminie.
    Weź ze sobą dokumenty zakupu - umowę notarialną.

    > - co mi teraz grozi (jakies kary ?? odsetki ?? - jak duze) - czy mam sie
    > zglosic jak najszybciej - czy tez czekac az cos przysla ??
    Ja bym nie zwlekał. Przyślą po paru latach, bo na razie to Cię pewnie
    nie maja w bazie danych.
    WitoldG.