  • 1. Data: 2007-01-25 21:04:10
    Temat: A PIT-4 nadal miesięcznie?
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chcę się rozliczać kwartalnie.
    PIT-5 już nie istnieje, zaliczki kwartalnie, a co z PIT-4?
    Mam co kwartał odprowadzać zaliczki za siebie a co miesiąc za wykonujących
    dla mnie umowy o dzieło?

  • 2. Data: 2007-01-25 21:08:44
    Temat: Re: A PIT-4 nadal miesięcznie?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 25-01-2007 o 22:04:10 Slavekk <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > PIT-5 już nie istnieje, zaliczki kwartalnie, a co z PIT-4?
    > Mam co kwartał odprowadzać zaliczki za siebie a co miesiąc za

    Tak

    --
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 3. Data: 2007-01-26 09:14:27
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Tak

    A na stronie MF nie ma PIT-4 - jest tylko PIT-4R...

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 4. Data: 2007-01-26 09:15:25
    Temat: Re: A PIT-4 nadal miesi?cznie?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 26-01-2007 o 10:14:27 Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał(a):

    > A na stronie MF nie ma PIT-4 - jest tylko PIT-4R...

    Pytającemu chodziło o zaliczki, teraz to są zaliczki na PIT-4R
    ale na tych samych zasadach co wcześniej na PIT-4.

    pozdr

  • 5. Data: 2007-01-26 09:24:16
    Temat: Re: A PIT-4 nadal miesiecznie?
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Pytającemu chodziło o zaliczki, teraz to są zaliczki na PIT-4R
    > ale na tych samych zasadach co wcześniej na PIT-4.

    Przepraszam... fakt, nieprzytomna jestem trochę :-)

    Ale gwoli ścisłości: PIT-4R składam tylko raz? Zaczęłam się zastanawiać, bo
    na stronie MF jest i w pitach rocznych i w ciągu roku.

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 6. Data: 2007-01-26 09:28:10
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 26-01-2007 o 10:24:16 Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał(a):

    > Przepraszam... fakt, nieprzytomna jestem troch? :-)
    >
    > Ale gwoli ?cis?o?ci: PIT-4R sk?adam tylko raz? Zacz??am si? zastanawiaae,
    > bo
    > na stronie MF jest i w pitach rocznych i w ci?gu roku.

    Ano, do 31. stycnia 2008 bodajże.

    --
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 7. Data: 2007-01-26 09:28:17
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    ... no i PIT-11 tak samo...

    Barbara

  • 8. Data: 2007-01-26 11:04:43
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:epchbs$cuq$1@opal.icpnet.pl...

    > Przepraszam... fakt, nieprzytomna jestem trochę :-)
    >
    > Ale gwoli ścisłości: PIT-4R składam tylko raz? Zaczęłam się
    > zastanawiać, bo na stronie MF jest i w pitach rocznych i w ciągu roku.

    Moja mama - księgowa budżetowa twierdzi, ze sobie będzie wpisywać
    miesięczne kwoty w PIT-4R, co miesiąc, żeby na koniec roku nie szukac i
    mieć gotowe, moze dlatego tam jest :)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 9. Data: 2007-01-26 12:29:39
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Moja mama - księgowa budżetowa twierdzi, ze sobie będzie wpisywać
    > miesięczne kwoty w PIT-4R, co miesiąc, żeby na koniec roku nie szukac i
    > mieć gotowe, moze dlatego tam jest :)

    Ale nie skłąda co miesiąc? W sumie takie wpisywanie to dobry pomysł. Jeśli
    chodzi o miesięczne deklaracje, to ja postanowiłam mimo wszystko wypełniać
    sobie np. PIT-5 co miesiąc chociażby dla siebie...

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 10. Data: 2007-01-26 13:08:47
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:epcs7f$ldt$1@opal.icpnet.pl...

    > Ale nie skłąda co miesiąc? W sumie takie wpisywanie to dobry pomysł.
    > Jeśli

    Nie składa się, tylko roczne.

    > chodzi o miesięczne deklaracje, to ja postanowiłam mimo wszystko
    > wypełniać sobie np. PIT-5 co miesiąc chociażby dla siebie...

    Mi ifirma.pl liczy wszystko, więc nie mam i nie miałem z tym nigdy
    problemu, szkoda że vat-7 nie zlikwidowali, bo muszę i tak lecieć na
    pocztę albo do US ;-)