  • 1. Data: 2002-12-20 12:57:09
    Temat: Re: CZY MOGĘ ODLICZYĆ VAT?
    Od: "tpi" <d...@w...pl>

    Użytkownik "sabina" <s...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:atv3ok$2et$1@topaz.icpnet.pl...
    > Witam wszystkich, trochę się pogubiłam w gąszczu przepisów. Czy mogę
    zrobić
    > korektę do deklaracji VAT za m- IX i X i odliczyć VAT od zakupów z faktur,
    > które właśnie orzymałam ( faktury zostały wystawione w m-c IX, i X? Czy
    ten
    > VAT już przepada? Proszę o pilną pomoc.
    Tak możesz zrobi9ć to właśnie w ten posób tylko pamiętaj o dość dobrym
    wyjaśnieniu do korekt

  • 2. Data: 2002-12-20 13:01:24
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    sabina wrote:

> [...]
    > zakupów z faktur, które właśnie orzymałam ( faktury zostały wystawione
    > w m-c IX, i X? Czy ten VAT już przepada? Proszę o pilną pomoc.

    Jśli faktury otrzymałeś w grudniu to odliczasz za grudzień i nie robisz
    żadnych korekt wstecz

  • 3. Data: 2002-12-20 13:35:20
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    sabina wrote:

    > Faktury otrzymałam w grudniu od mojego szefa, który poprostu o nich
    > zapomniał, a tak naprawdę to otrzymał je w m-cu IX i X i nie są to
    > małe kwoty. Ale z tego co wiem to po takim czasie nie można odliczyć
    > VAT-u. Z tego co znalazłam w przepisach to właśnie korektą jedynie
    > mogę uratować ten VAT. Czy jesteś pewien swojej wypowiedzi?

    Wcześniej nie sprecyzowałeśałaś co to znaczy "otrzymałam". Decyduje
    oczywiście data otrzymania od kontrahenta a nie od szefa.

    Faktury z IX - tylko korekta
    Faktury z X można odliczyć w XI - mam nadzieję, że jeszcze nie złożyłaś
    VAT-7 za listopad

  • 5. Data: 2002-12-20 14:36:14
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>

  • 6. Data: 2002-12-20 14:37:06
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>

    A jak mam wyjaśnić to, że mój szef ma sklerozę i zapomniał mi dać tych
    faktur?

  • 7. Data: 2002-12-20 14:43:49
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    >
    > Faktury z IX - tylko korekta
    > Faktury z X można odliczyć w XI - mam nadzieję, że jeszcze nie

    I dobra RADA - zrób to przed 31. grudnia! Od 1 stycznia za każdą złożoną
    korektę można będzie zostać ukaranym! (nowelizacja Ordynacji Podatkowej)

    Pozdrawiam,
    BaLab

    PS. Błagam - NIE KRZYCZ w "temacie" (nie pisz samymy wielkimi literami).

  • 8. Data: 2002-12-28 02:38:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 20 Dec 2002 14:35:20 +0100, Nikt
    <n...@p...onet.pl> zakodował:
    >Faktury z IX - tylko korekta
    >Faktury z X można odliczyć w XI - mam nadzieję, że jeszcze nie złożyłaś
    >VAT-7 za listopad

    A nie prościej zgubić faktury i pobawić się duplikatami?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775