  • 11. Data: 2011-01-13 19:07:19
    Temat: Re: Czy rozpoczynajac DG musze informowac swojego pracodawce?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 13.01.2011 18:56, Rafał Markieiwcz wrote:

    > A przy zasadach ogolnych? Musze wtedy informowac pracodawce?
    >
    > Ogolnie na chwile obecna ryczalt+VAT mnie interesuje, a zasady ogole+VAT
    > jeszcze licze (w sensie co mnie taniej wyjdzie).
    > Plusem ryczaltu jest to, ze jest mniej upierdliwy przy ksiegowosci.

    Ja się zawsze przy ryczałcie bałem stawki 75% :-)

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2011-01-13 19:42:19
    Od: "Raf" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Ja się zawsze przy ryczałcie bałem stawki 75% :-)

    W ryczalcie chyba nie ma takiej stawki ;p

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 13. Data: 2011-01-13 19:51:03
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 13.01.2011 20:42, Raf wrote:

    > W ryczalcie chyba nie ma takiej stawki ;p

    Jest jest, trzeba tylko zajrzeć głębiej do ustawy co się dzieje jak
    skarbówka znajdzie przychód :-)

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2011-01-13 23:19:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011, Rafał Markieiwcz wrote:

    > A przy zasadach ogolnych? Musze wtedy informowac pracodawce?

    O tym że prowadzisz DG nie, o tym że samodzielnie odliczasz kwotę
    odliczenia podatkowego tak.
    Istotne o tyle, że jest więcej takich przychodów, taki "klasyczny"
    to najem. Można naściemniać że się bierze czynsz za wynajęte mieszkanie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-01-14 09:05:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Istotne o tyle, że jest więcej takich przychodów, taki "klasyczny"
    > to najem. Można naściemniać że się bierze czynsz za wynajęte mieszkanie ;)

    Baza REGON prawdę ci powie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 16. Data: 2011-01-14 11:26:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał Markieiwcz" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ignebj$bf2$1@inews.gazeta.pl...
    > A przy zasadach ogolnych? Musze wtedy informowac pracodawce?

    Jesli wybierzesz stawke progresywna, to musisz. Jesli liniowa - nie musisz.
    Wziecie stawki liniowej oplaca sie tylko przy sporym dochodzie (kiedy
    lacznie z pracy i z dziallnosci zarobisz ponad 100 tys. sł) - a jesli
    rozliczasz sie z zona, to moze to byc jeszcze wyzsza kwota.

    Pozdrawiam
    SDD