  • 21. Data: 2011-06-11 19:41:44
    Temat: Re: DG a sprzedaż
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-11, mohamed <f...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Wiem o co chodzi, ale jest już ustalona pewna kwota brutto za prawa (nie do
    > negocjacji). Więc ile mi przyjdzie stracić tyle mi przyjdzie... dlatego
    > zależy mi, żeby VAT-u nie było :)

    Chyba wszystkim tu zależy, ale co robić... :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2011-06-12 09:16:51
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-06-11, o godz. 19:41:44
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2011-06-11, mohamed <f...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Chyba wszystkim tu zależy, ale co robić... :)

    Trochę zwiększyć obroty i zrobić strukturę z fundacją w Wiedniu,
    wydmuszką w Singapurze i ekspozyturą na Cyprze ;-)

    Tomek

  • 23. Data: 2011-06-12 12:06:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-06-12 11:16, tomek wrote:
    > Trochę zwiększyć obroty i zrobić strukturę z fundacją w Wiedniu,
    > wydmuszką w Singapurze i ekspozyturą na Cyprze ;-)
    >
    > Tomek

    Ale przecież Cypr to już za chwile będzie passé

    Piotrek

  • 24. Data: 2011-06-12 12:58:26
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-06-12, o godz. 14:06:58
    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Ale przecież Cypr to już za chwile będzie passé

    Racja, ale ja wierzę w ludzką zaradność :-)

    Tomek

  • 25. Data: 2011-06-17 09:58:22
    Temat: Re: DG a sprzeda?
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-07 19:05, mohamed pisze:
    > Witam,
    > prowadz? dzia?alno?c gospodarcz? - g??wnie sprzeda? oprogramowania (na
    > licencje). Teraz chc? sprzeda? autorskie prawa maj?tkowe do kilku swoich
    > program?w.
    >
    > 1) Czy musze to wci?ga? w DG (FV) czy mog? tego dokona? poprzez umow?
    > kupna-sprzeda?y?

    wedslug niektorych tylko umowa, wedlug innych masz wybor tak lub tak
    (w obyu przypadkach, przy sprezdazy licencji takze)

    >2) Jaka jest stawka VAT na sprzeda? autorskich praw maj?tkowych do
    > oprogramowania komputerowego?

    taka sama jak przy sprzedazy licencji przez autora, czyli 8%

    P.

  • 26. Data: 2011-06-17 11:50:26
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-06-17, o godz. 11:58:22
    Pendrive <P...@d...pl> napisał(a):

    > wedslug niektorych tylko umowa, wedlug innych masz wybor tak lub tak
    > (w obyu przypadkach, przy sprezdazy licencji takze)

    Może rozwiń wątek bo robi się ciekawie ;)

    Tomek

  • 27. Data: 2011-06-17 13:15:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Jun 2011, tomek wrote:

    > Może rozwiń wątek bo robi się ciekawie ;)

    To może ja pociągnę poprzednika za jezyk: gdzie w ustawie
    zapisali "podatnik może" bądź sformułowanie dające podobne
    skutki :) (tak jak np. przy ST, gdzie kryterium powodujące
    skutki księgowe leży w słowie "ewidencjonowane").

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2011-06-23 12:36:18
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-17 13:50, tomek pisze:

    > Może rozwiń wątek bo robi się ciekawie ;)

    jak tylko znajde obszerny artykul na ktory sie nadtknalem jakis czas
    temu. Bede pisal wniosek o interpretacje wiec jak przygotuje to wtedy
    zapodam.

    --
    z magazynem</a>