  • 1. Data: 2003-02-01 21:09:24
    Temat: Darowizna 1/2 auta
    Od: "Zibi W" <z...@d...pl>

    Mamy kupione wspólnie z żoną auuto (rejastracja i faktury na oboje)
    chcemy teraz to przepisać tylko na mnie
    jak to najlepiej zrobić

    zbigniew.w.

  • 2. Data: 2003-02-02 09:30:03
    Temat: Re: Darowizna 1/2 auta
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Wiola Pikorska"
    [...]
    > --------------------------------
    > Jacek ty nie lubisz kobiet ? czy tylko te z Torunia ?
    > Wiola

    Alez Pani Wiolu !!! On ma RACJE.

    Zona, to (najczesciej)
    przypadkowo spotkana CALKIEM OBCA kobieta.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-03 15:42:09
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    > Mamy kupione wspólnie z żoną auuto (rejastracja i faktury na oboje)
    > chcemy teraz to przepisać tylko na mnie
    > jak to najlepiej zrobić

    Jak macie wspolnote majatkowa to IMHO sie nie da. We wspolnocie majatkowej
    nie ma podzialu 50% - 50%. We wspolnocie majatkowej nie musicie miec faktury
    na oboje - nawet jak jest na jedno z Was to auto jest wspolne (nie wiadomo
    kto ile go ma) :). Reasumujac jak jestescie we wspolnocie to trudno Ci
    bedzie podarowac samemu sobie nieokreslona czesc samochodu :).

    Jesli natomiast nie jestescie we wspolnocie majatkowej a na fakturze jest
    ujawnione w jakim procencie malzonka jest wlascicielka to piszcie na kolanie
    umowe darowizny, do US w celu opodatkowania i do UM w celu przerejestrowania
    (tak jak pomiedzy osobami obcymi tylko podatek chyba mniejszy :) bo stopien
    pokrewienstwa chyba jest I).

    pzdr
    aska

  • 4. Data: 2003-02-03 16:21:12
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Joanna Bałuszek <j...@b...pl> wrote:
> [...]
    > mniejszy :) bo stopien pokrewienstwa chyba jest I).

    jaki stopień pokrewieństwa? Przecież żona to obca baba:-)))Nawet nie może

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 5. Data: 2003-02-03 16:37:09
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    --------------------------------

  • 6. Data: 2003-02-03 17:33:20
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Wiola Pikorska -----###
    > Jacek ty nie lubisz kobiet ? czy tylko te z Torunia ?

    ja tam nie wiem które kobiety Jacek lubi, ale faktem jest że żona (mąż)
    to obca osoba dla współmałżonka ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 7. Data: 2003-02-03 18:02:14
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    > ###----- w odpowiedzi na list od Wiola Pikorska -----###
    >
    > ja tam nie wiem które kobiety Jacek lubi, ale faktem jest że żona (mąż)
> [...]
    -----------------------
    Że obca osoba to się zgodze ale dlaczego "baba"
    Wiola

  • 8. Data: 2003-02-03 20:20:19
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> wrote:
    > Jacek ty nie lubisz kobiet ? czy tylko te z Torunia ?

    Te z Torunia to lubię wyjątkowo,bo nie znam żadnej.:-)) A tak ogólnie, to
    skąd Ci taki wniosek do głowy wpadł?
    Czy napisałem nieprawdę? Jeśli wolisz to robię modyfikację.
    Mąż to przecież też obcy facet:-))

  • 9. Data: 2003-02-03 20:27:23
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> wrote:
    > Że obca osoba to się zgodze ale dlaczego "baba"

    a dopiero teraz doczytałem o co Ci biega.Dlaczego "baba"? A skąd ja mam
    niby wiedzieć?Czy Ty myślisz,że ja jakiś językoznawca jestem czy co?

  • 10. Data: 2003-02-04 08:49:51
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    > jaki stopień pokrewieństwa? Przecież żona to obca baba:-)))Nawet nie może
    > być z bliższej rodziny.

    no to wlasnie pisze ze CHYBA mniejszy podatek bo zona to CHYBA krewna :))

    pzdr
    aska