  • 1. Data: 2008-03-10 12:28:11
    Temat: Dwa pytania z rozliczeniem przy zmianie adresu
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Jak mi wiadomo, jeśli w nowym roku zmieniłem adres zamieszkania, to
    rozliczenie roczne składam w swoim poprzednim US, który był właściwy dla mnie 31
    grudnia.

    1. Czy dotyczy to również rozliczenia podatku z giełdy?
    2. Czy w picie wpisuję swój aktualny adres, czy poprzedni?

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2008-03-10 12:43:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2008 13:28:11 +0100, Funkcyjny napisał(a):

> [...]
    > grudnia.
    >
    > 1. Czy dotyczy to również rozliczenia podatku z giełdy?

    Tak

    > 2. Czy w picie wpisuję swój aktualny adres, czy poprzedni?

    Ten z 31.12

    Rozumiem, że NIP-n złożyłeś w terminie?

  • 3. Data: 2008-03-10 12:53:26
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>