  • 1. Data: 2004-07-30 12:55:33
    Temat: Ewidencjonowanie kasą usług 'eksportowych'?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W rozporządzeniu MF eksport był zwolniony od obowiązku
    ewidencjonowania na podstawie zapisu, że 'zwalnia się czynności
    wymienione w art 2. ustęp 2 i 3 ustawy'. No i super, ale rozporządzenie
    się nie zmieniło, a w obecnej ustawie jest tam definicja państwa
    członkowskiego. ;-) No i co teraz? Bo jeśli trzeba ewidencjonować usługi
    wykonywane poza Polską na rzecz 'indywidualnego Polaka' (niepodlegające w moim
    przypadku
    pod VAT), to jest W DUPIE.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-07-30 12:58:45
    Temat: Re: Ewidencjonowanie kasą usług 'eksportowych'?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@s...eu.org> napisal(a):
> [...]
    > wykonywane poza Polską na rzecz 'indywidualnego Polaka' (niepodlegające w moim

    Tak sobie myślę, że skoro tam napisano, że zwalnia się do końca tego
    roku ten eksport, to IDEOLOGICZNIE to nadal obowiązuje? Tzn. usługi
    odpowiednio klasyfikowane w myśl starej ustawy nadal nie muszą być
    ewidencjonowane. Ale to IMHO bubel, że nie zmieniono rozporządzenia.

    Co myślicie?
    --
    Samotnik