  • 1. Data: 2005-08-05 11:56:55
    Temat: FAKTURA ZA GOTOWKE
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Do jakiej kwoty mozna wplacic za f-re gotowizna?
    Adam

  • 2. Data: 2005-08-05 12:12:56
    Temat: Re: FAKTURA ZA GOTOWKE
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Adamski <a...@w...pl>
    wystukał[a]:
    > Do jakiej kwoty mozna wplacic za f-re gotowizna?

    Operacje powyżęj 15 000 Euro (tak mi się zdaje) trzeba robić
    bezgotówkowo.
    Więc sporo tego będzie ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-08-05 12:53:36
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    > Operacje powyżęj 15 000 Euro (tak mi się zdaje) trzeba robić
    > bezgotówkowo.

    Dla osób fizycznych nie prowadzących DG nie ma limitu. Nie ma obowiązku
    posiadania rachunku bankowego dla osób fizycznych nieprowadzących DG.

    Pozdrawiam

    Damian.

  • 4. Data: 2005-08-05 14:18:49
    Od: "D" <d...@o...pl>

    > Operacje powyżęj 15 000 Euro (tak mi się zdaje) trzeba robić
    > bezgotówkowo.
    > Więc sporo tego będzie ;)

    a jak taka fakture zakupu np na 1000zl bez dowodu zaplaty zaliczyc w koszta
    aby US uznal ja za koszt?

    Domino
    (KPiR, VAT, memorial)

  • 5. Data: 2005-08-05 14:39:10
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jak taka fakture zakupu np na 1000zl bez dowodu zaplaty zaliczyc w
    koszta
    > aby US uznal ja za koszt?

    Na fakturze musi być zapis "zapłacono gotówką" i dla US to wystarczy.

  • 6. Data: 2005-08-18 18:13:26
    Od: "Profil1" <i...@x...wp.pl>

    witam! zobacz ustawę o swobodzie dziłalności gosp. DzU 173 poz 1807 z 2004
    art. 22oraz prawo działalności gospodaczej DzU 101 z XI 99r z późn zm.art
    13. pozdro.E.