  • 1. Data: 2002-09-09 13:43:08
    Temat: Homologacja do samochodu ciężarowego używanego
    Od: "Robur" <r...@p...onet.pl>

    Pragnę zakupić samochód ciężarowy - ładowność powyżej 1000kg, mam fakturę z
    VAT oraz dowód rejestracyjny tego samochodu. I teraz schody - pani w US
    twierdzi że muszę mieć świadectwo homologacji na ciężarówkę, - ten samochód
    został sprowadzony w 2001r produkcja w 1996, i miał już dwóch właścicieli,
    oni odliczyli VAT bez problemów.
    A co ja mam zrobić?
    Nie ma homologacji, nie ma VAT-u.
    Przy czym w jednym US do którego dzwoniłem - stwierdzili że nie ma
    problemu - wystarczy faktura i dowód rejestracyjny, w drógim (pod który na
    niszczęście podlegam) - homologacja musi być.
    Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę dać znać.
    Pozdrowienia dla grupy
    Robur

  • 2. Data: 2002-09-09 19:15:13
    Od: "komix2" <k...@p...onet.pl>

    Zwróć się do reprezentanta marki samochodu.

  • 3. Data: 2002-09-10 12:27:39
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Sep 2002, Robur wrote:

    >+ Pragnę zakupić samochód ciężarowy - ładowność powyżej 1000kg,

    Była tu zacięta kłótnia w której m.in. została przewałkowana
    sprawa samochodu "oczywiście ciężarowego" z zapodaniem stosownej
    opinii ministra (nie pamiętam czy MF czy MT).
    Jak ma skrzynię ładunkową to IMHO dałby się tak zaliczyć...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-09-10 13:18:58
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > niszczęście podlegam) - homologacja musi być.
    > Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę dać znać.

    to powinno wyjaśnić Twoje wątpliwości:
    http://www.mf.gov.pl/informatory/vat_ciezarowe.shtml

    pozdr. Jola