  • 1. Data: 2005-09-24 14:23:08
    Temat: Jak telefon w koszty?
    Od: Łasuch <l...@g...pl>

    Mam w TP darmowe wieczory i weekendy za 85 zł/miesięcznie i mieszczę się z
    rozmowami w tej kwocie.
    Czy mogę wrzucić w koszty całość lub część tej opłaty abonamentowej?
    Firmę prowadzę ja ale telefon jest na żonę.
    Mieszkam w mieszkaniu żony ale nie jestem tu zameldowany.

    Dzięki za pomoc
    Roman

  • 2. Data: 2005-09-24 14:51:19
    Temat: Re: Jak telefon w koszty?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Łasuch" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam w TP darmowe wieczory i weekendy za 85 zł/miesięcznie i mieszczę się z
    > rozmowami w tej kwocie.
    > Czy mogę wrzucić w koszty całość lub część tej opłaty abonamentowej?

    Nie mozesz - mozesz tylko koszty rozmow - a i to nie wiem na pewno.
    Abonament jest na zone - a nawet gdyby byl na Ciebi etez bus nie mogl - bo
    bylby na Ciebie jako na zwykla osobe fizyczna. Gdybys z kolei telefon mial
    na firme, nie moglbys miec DWiW - tak wiec nie istnieje mozliwosc "mania"
    DWiW-u i wrzucenia go w koszty DG.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-09-27 07:21:32
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Nie możesz. Jedynie telefon na firmę + billing i to z zaznaczeniem, które
    rozmowy są służbowe. Skórka nie warta wyprawki
    JAck