  • 1. Data: 2003-10-16 17:27:06
    Temat: Jaka stawka za kilometr przebiegu pojazdu?
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Witam!
    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, mam użyczony samochód,
    prowadzę ewidencję przebiegu pojazdu i mam pytanie odnośnie
    obowiązującej stawki za kilometr przebiegu pojazdu o pojemności silnika
    do 900ccm. Stosuję 0,4488 zł, ale w jakimś serwisie znalazłem 0,4798 i
    trochę mnie to zbiło z tropu, bo nie udało mi się znaleźć rozporządzenia
    gdzie taka stawka zostałaby ustalona. Ile więc ta stawka obecnie wynosi?

    Maciek

  • 2. Data: 2003-10-16 17:57:18
    Temat: Re: Jaka stawka za kilometr przebiegu pojazdu?
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Maciek Bartnik" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > trochę mnie to zbiło z tropu, bo nie udało mi się znaleźć rozporządzenia
    > gdzie taka stawka zostałaby ustalona. Ile więc ta stawka obecnie wynosi?

    od 1 stycznia br. obowiązuje 0.4798/km
    Podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002
    r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów
    używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów
    nie będących własnością pracodawcy (Dz.U. Nr 27, poz. 271).

  • 3. Data: 2003-10-17 06:46:14
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

> [...]
    > trochę mnie to zbiło z tropu, bo nie udało mi się znaleźć rozporządzenia
    > gdzie taka stawka zostałaby ustalona. Ile więc ta stawka obecnie wynosi?
    http://www.gazetaprawna.pl/wskazniki/wisdok.html?R=4
    A02-- (cały link - razem
    z ostatnimi dwoma łącznikami);
    zawsze najbardziej aktuale
    WSm

  • 4. Data: 2003-10-17 16:33:59
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Dnia 2003-10-17 08:46, Użytkownik WSm napisał:
    > http://www.gazetaprawna.pl/wskazniki/wisdok.html?R=4
    A02-- (cały link - razem
    > z ostatnimi dwoma łącznikami);
    > zawsze najbardziej aktuale