  • 1. Data: 2011-03-16 20:42:55
    Temat: Jednorazowa amortyzacja a pomoc de minimis
    Od: pracownik <j...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś się orientuje jak jest naliczana wysokość pomocy de minimis w
    przypadku jednorazowej amortyzacji?

    Załóżmy, że wprowadziłam do firmy samochód ciężarowy (1 rząd siedzeń,
    pełna homologacja z pkt widzenia VAT i pod. dochodowego) o wartości
    50.000 netto.

    Amortyzuję to jednorazowo - jaką wysokość pomocy de minimis otrzymałam?

  • 2. Data: 2011-03-16 22:38:09
    Temat: Re: Jednorazowa amortyzacja a pomoc de minimis
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 16-03-2011 21:42, pracownik pisze:

> [...]
    > 50.000 netto.
    >
    > Amortyzuję to jednorazowo - jaką wysokość pomocy de minimis otrzymałam?

    http://www.izba-skarbowa.szczecin.pl/files/jednorazo
    wa_amortyzacjapomoc_de_minimis.pdf

    Punkt 7.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-16 23:44:47
    Od: <s...@a...pl>

    > http://www.izba-skarbowa.szczecin.pl/files/jednorazo
    wa_amortyzacjapomoc_de_minimis.pdf

    Podatki są proste... Teraz rozumiem, po co mi była potrzebna ta zaawansowana
    matematyka w szkole. W końcu podadki musi płacićkażdy z nas, wyliczyć
    również...