  • 1. Data: 2010-05-13 19:00:11
    Temat: Kiedy ująć w deklaracji VAT-UE
    Od: <s...@a...pl>

    Usługa reklamowa (reklama w internecie) wykonywana była przez cały kwiecień
    2010. Faktura została wystawiona 4 maja. W deklaracji za który miesiąc mam
    wpisać tą sprzedaż?

  • 2. Data: 2010-05-13 19:03:21
    Temat: Re: Kiedy ująć w deklaracji VAT-UE
    Od: <s...@a...pl>

    > Usługa reklamowa (reklama w internecie) wykonywana była przez cały kwiecień
    > 2010. Faktura została wystawiona 4 maja. W deklaracji za który miesiąc mam
    > wpisać tą sprzedaż?

    Ups :) Sprzedawcą i wystawcą faktury jestem ja. Nabywcą firma zza zachodniej
    granicy.

  • 3. Data: 2010-05-13 21:01:25
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-05-2010 o 21:03:21 <s...@a...pl> napisał(a):

    > Ups :) Sprzedawcą i wystawcą faktury jestem ja. Nabywcą firma zza
    > zachodniej granicy.

    Zobacz art. 109 ust. 3a - który odsyła do art. 19 ust. 19a/b

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-05-13 21:51:56
    Od: <s...@a...pl>

    > Zobacz art. 109 ust. 3a - który odsyła do art. 19 ust. 19a/b

    Czytałem kilka razy. Niestety, mam problem ze zrozumieniem.

  • 5. Data: 2010-05-13 22:45:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-05-2010 o 23:51:56 <s...@a...pl> napisał(a):

    > Czytałem kilka razy. Niestety, mam problem ze zrozumieniem.

    19a. W przypadku usług, do których stosuje się art. 28b, stanowiących
    import
    usług, obowiązek podatkowy powstaje z chwilą wykonania usług, z tym że:
    1) usługi, dla których, w związku z ich świadczeniem, ustalane są
    następu-
    jące po sobie terminy płatności lub rozliczeń, uznaje się za
    wykonane z
    upływem każdego okresu, do którego odnoszą się te rozliczenia lub
    płatności, do momentu zakończenia świadczenia tych usług;

    Co jest niejasne?

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-05-16 08:52:23