  • 1. Data: 2004-01-20 10:35:09
    Temat: Kilka PIT-11 dla jednego pracownika.
    Od: "AdamL" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Do mojego zakładu pracy przeszła widomość, że
    jeśli pracownik miał w ciągu roku okresy przerwy
    (urlop bezpłatny) i nie miał wtedy przychodów,
    to należy dla takiego pracownika wystawić tyle
    razy PIT-11 ile miał okresów przychodów np:

    pracownik pracował od stycznia do marca,
    kwieciń i maj był na urlopie bezpłatny,
    czerwiec przepracował i zwolnił się,
    w grudniu dostał wypłaconą nagrodę roczną.

    Wtedy podobno należy wystawić mu 3 razy PIT-11 :
    - za styczeń do marzec,
    - osobny za czerwiec
    - i osobny za grudzień.

    Pytam grupowiczów czy to prawda?

    Adam

  • 2. Data: 2004-01-20 11:11:23
    Temat: Re: Kilka PIT-11 dla jednego pracownika.
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    Moim zdaniem należało sporządzić dwie informacje PIT-11. Jedną w ciągu 15
    dni do końca miesiąca , w którym została pobrana ostatnia zaliczka. Drugą z
    tytułu wypłaty nagrody rocznej.
    Z tytułu przebywania na urlopie bezpłatnym nie ustaje stosunek pracy a
    dopóki jest stosunek pracy dopóty na płatnika ciąży obowiązek pobierania
    zaliczek na podatek doch.

    Bohdan