  • 1. Data: 2005-10-05 08:20:18
    Temat: Koszt interpretacji do U.S.
    Od: "Axim" <v...@g...pl>

    Chcialbym wyslac pismo do U.S. aby mi zinterpretowano przepis. Jak to sie
    odbywa?. Wiem, ze trzeba dolaczyc znaczki skarbowe. Na jaka kwote?

  • 2. Data: 2005-10-05 12:26:59
    Temat: Re: Koszt interpretacji do U.S.
    Od: r...@b...pl

    Przedzwon sobie do US dla pewnosci ale o ile mnie pamiec nie myli chyba 20 zl to
    kosztuje (w znaczkach oczywiscie)

  • 3. Data: 2005-10-05 17:11:43
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Wniosek o interpretacje kosztuje 5 zł (znaczek skarbowy).

  • 4. Data: 2005-10-05 21:04:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Oct 2005, Axim wrote:

    > Chcialbym wyslac pismo do U.S. aby mi zinterpretowano przepis. Jak to sie
    > odbywa?. Wiem, ze trzeba dolaczyc znaczki skarbowe. Na jaka kwote?

    5 zł.
    Potrzebne oprócz opisu itp jest *twoje stanowisko w sprawie* - inaczej
    US oddali zapytanie. Zajrzyj do Ordynacji :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-10-06 06:26:13
    Od: "urzednik skarbowy" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Potrzebne oprócz opisu itp jest *twoje stanowisko w sprawie* - inaczej
    > US oddali zapytanie. Zajrzyj do Ordynacji :)

    ee, nie oddali tylko wyśle wezwanie do uzupełnienia wniosku o
    interpretację... potem dopiero postanowienie o odmowie udzielenia....

    swoją drogą te interpretacje to niezłe są, pracuę w US i ostatnio razem z
    dwoma kolegami wysłaliśmy wnioski o interpetację w tej samej sprawie do 3
    naszym różnych UeSów - z każdego inna odpowiedź ;-)

  • 6. Data: 2005-10-06 11:10:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Oct 2005, urzednik skarbowy wrote:

    > dwoma kolegami wysłaliśmy wnioski o interpetację w tej samej sprawie do 3
    > naszym różnych UeSów - z każdego inna odpowiedź ;-)

    Hm... taką interpretację powinna sprawdzać IS, prawda że
    chyba później (po wysłaniu odpowiedzi).
    Na zdrowy rozum powinny mieć miejce co najmniej dwa sprostowania
    (jak są 3 różne odpowiedzi to nie znaczy że jedna jest
    prawidłowa :])
    Daj znać czy takie coś miało miejsce :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-10-10 21:03:38
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Użytkownik "urzednik skarbowy" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:di2g25$r84$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dwoma kolegami wysłaliśmy wnioski o interpetację w tej samej sprawie do 3
    > naszym różnych UeSów - z każdego inna odpowiedź ;-)

    ja też wysłałam 2 identyczne interpretacje i dostałam z 2 US inne
    odpowiedzi..... niestety :(

    pozdr. monika

  • 8. Data: 2005-10-13 11:40:23
    Od: maho <m...@p...net>

    urzednik skarbowy wrote:

> [...]
    > dwoma kolegami wysłaliśmy wnioski o interpetację w tej samej sprawie do 3
    > naszym różnych UeSów - z każdego inna odpowiedź ;-)

    Hmm, ale skoro pytanie o interpretację zawiera stanowisko pytającego, to
    chyba US może odpowiedzieć generalnie że stanowisko pytającego jest
    prawidłowe, lub że nie jest prawidłowe. Czyli TAK lub NIE.

    Wobec czego, skąd aż 3 różne odpowiedzi?. TAK, NIE, NIE WIEM? :)

    pozdrav

    maHo

  • 9. Data: 2005-10-13 18:44:14
    Od: "Slayer" <b...@b...ble>

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Wobec czego, skąd aż 3 różne odpowiedzi?. TAK, NIE, NIE WIEM? :)

    heh, w postanowieniu istnieje jeszcze uzasadnienie, pozatym jeżeli US
    opiniuje to jak sie nie zgadza ze zdaniem podatnika to podaje właściwy tok
    postępowania, odpowiedź nie wygląda "TAK" ;-P