  • 1. Data: 2004-02-22 08:46:00
    Temat: Księgowi pomocy????
    Od: "MG" <p...@w...pl>

    Od początku lutego mam działalność " wyjazdowy serwis komputerowy"

    Bardzo proszę o rady co mogę sobie wpuścić w koszty

    np. czy czyszczenie płaszcza w pralni chemicznej mogę ??

    wszelkie sugestie bardzo prosze na priv-a

    z góry bardzo dziękuję mg

  • 2. Data: 2004-02-22 10:36:35
    Temat: Re: Księgowi pomocy????
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    "

    > Bardzo proszę o rady co mogę sobie wpuścić w koszty
    >
    > np. czy czyszczenie płaszcza w pralni chemicznej mogę ??
    >
    > wszelkie sugestie bardzo prosze na priv-a

    Ejże, a czemu na priva?
    Chętnie poczytam w jaki sposób mogę wpuścić w koszty pranie płaszcza,
    spodni, majtek i kalesonków, bo przeca w samym płaszczu nie chodzę - nie
    jestem ekshibicjonistą.

    Tomek