  • 1. Data: 2003-01-13 09:34:33
    Temat: Likwidacja działalności
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

    Witam,
    Mam pytanko, które pewnie wałkowane już było, ale w archiwum nie mogłem
    znaleźć.

    Likwiduje działalność, ale wcześniej chciałem sprzedać sobie to co mam na
    wyposażeniu czyli np. komputer oraz to czym go później modernizowałem, czyli
    np. nowy monitor, pamięć, karta graficzna itp. Jak ten kram mam wycenić?
    Razem czy osobno? Ceny z jakiś aktualnych cenników czy może US ma swoje?
    A może ktoś ma lepszy pomysł, jak zlikwidować ten zestaw żeby zapłacić
    mniejszy podatek?

    Pozdrawiam

    (KPiR i jestem VAT'owcem)

  • 2. Data: 2003-01-13 12:08:28
    Temat: Re: Likwidacja działalności
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "jacek" <j...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Razem czy osobno? Ceny z jakiś aktualnych cenników czy może US ma swoje?
    > A może ktoś ma lepszy pomysł, jak zlikwidować ten zestaw żeby zapłacić

    A po co chce Pan sprzedawac sobie to, co juz jest Panskie ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-13 12:19:42
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

    > A po co chce Pan sprzedawac sobie to, co juz jest Panskie ?
    >
    > Boguslaw

    Źle się wyraziłem - to jest na wyposażeniu mojej firmy, którą likwiduje,
    więc muszę wyposażenie sprzedać bądź przekazać sobie, ale wtedy podatek i
    tak muszę zapłacić. Szukam sposobu niepłacenia tego podatku.

  • 4. Data: 2003-01-13 12:38:24
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "jacek" <j...@p...fm> wrote in message

    > Źle się wyraziłem - to jest na wyposażeniu mojej firmy, którą likwiduje,
    > więc muszę wyposażenie sprzedać bądź przekazać sobie, ale wtedy podatek i
    > tak muszę zapłacić. Szukam sposobu niepłacenia tego podatku.

    Zezlomowac ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-01-14 22:20:27
    Od: "gs" <m...@N...pl>

    > Zezlomowac ?

    witam
    a jak zezlomowac w jednoosobowej firmie?
    po jakim czasie od wpisanie na firme - np juz starej drukarki?

    pomozcie
    gs

  • 6. Data: 2003-01-15 10:36:44
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

    > witam
    > a jak zezlomowac w jednoosobowej firmie?
    > po jakim czasie od wpisanie na firme - np juz starej drukarki?

    Trzeba wystawić protokół zniszczenia podpisany przez 3 osoby.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 7. Data: 2003-01-15 10:44:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jacek napisał:

    > Trzeba wystawić protokół zniszczenia podpisany przez 3 osoby.

    Nie zapominaj o znaczkach skarbowych i 7-dniowym terminie na odwołanie
    się drukarki od decyzji o złomowaniu :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-01-15 10:48:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "jacek" <j...@p...fm> wrote in message

    > Trzeba wystawić protokół zniszczenia podpisany przez 3 osoby.
    >
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    W tym wujt...

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-01-15 10:58:17
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > Nie zapominaj o znaczkach skarbowych i 7-dniowym terminie na odwołanie
    > się drukarki od decyzji o złomowaniu :-)))

    No to żeby był komplet ,to musi być jeszcze pouczenie.Bez tego nieważne
    ;-)))

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 10. Data: 2003-01-15 15:16:16
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

    > W tym wujt...
    >
    > Boguslaw